Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Monday, 14 June 2010

O dan A.

di adaptasi dari buah mulut orang..

satu hari ada dua adik beradik ni tengah gaduh. c abang ni suka la menyakat adik bongsu dia memandangkan cuma itu jak la adik yang dia ada, nak lagi perempuan tentu la nda best kan sebab nda 'sekepala'..
so, tengah c adik ni best2 main, c abang p tarik rambut adik dia, ntah pasal apa..saja je kot, tengah boring la katakan.. jadi c adik pun menjerit la dan mula la pertengkaran tak rasmi dorang..

adik     : adui! sakit laa..abang!! gtaw kat mak nati..
abang  : hehehe.. [tersengeh2 je la tue]
adik     : dengki sgt la tu!
abang   : alaa sori la dik, tersengaja.
adik      : banyak la abg kat sana! dengki!
abang   : adik tu darah O, abang darah A.
adik     : ala, tak heran pun, adik darah Orang, abang tu darah Ayam..
abang   : apa adik cakap..! @#$&*...

hua3..
padan muka si abang,slalu sangat menyakat adik dia,sekali terkena..

No comments:

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014