Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 10 June 2010

Repair?

ini kisah repair entah apa benda tapi belum di buat lagi. Bakal2 la lepas nie. Mengikut sejarah kaum keluarga aku, kami ni keturunan tulang temulang iaitu penyakit tulang yang tak kan penah sembuh. Hurmm bley caya ke?? kalu di kaji selidik ni, adik aku tu penah gak eksiden sampai tulang kaki dia selisih, nasib baik tak patah law tak jangan harap mama aku nak masuk kan besi kat kaki dia. EEei...tOlong laaaa...tapi tak sangka plak berkat tulang dia tu sekarang ni dia dah jadi atlet sukan. Lompat jauh plak tu, aku tengah membayangkan tulang kaki dia tu berselisih time melompat.. Wahhhh masuk hospital lagi.. 
http://www.emocutez.com
jangan harap aku maw jaga dia lagi. huh kakak yang jahat nie..gurau jer..lepas dia aktif dalam sukan maka aku pun turun padang la sekali jadi wakil rumah sukan. 100m & 4x100m..favourite! tapi nak di jadikan cerita masa form 5 aku beria-ia tak mahu ikut sukan sedangkan cikgu aku tu dah mendesak sangat aku supaya aku ikut jadi 2 hari sebelum sukan tu aku berdoa la konon supaya aku nda dapat berlari nati time sukan. Dan doa aku pun di makbulkan apabila aku jatuh dari tangga, kaki aku terseliuh. Yes!!
http://www.emocutez.com
ada alasan la ni tak mahu ikut sukan sekali bila pi kat stadium kena paksa gak berlari 100m. Dengan muka yang frust, masuk je la trek tu, suma pandang aku sebab takut nak berlari dengan aku. Hahaha,.ntah napa ngan dorg tu.  Lantak korang la. Kejap lagi nak berlari tapi aku pula menyumpah2 dalam hati napa la kena ikut acara ni. nak di jadikan cerita masa tembakan di lepas kan, aku nak pecut tapi tak tahu mana kat silapnya aku terbabas kat atas trek.
http://www.emocutez.com
alamak! sakitnya lutut aku.. huwaaaaaa...terus kena bawa pi hospital. alih2 lutut aku problem sampai sekarang. agak2 nya doa aku tu di makbulkan? mungkin sebab sampai sekarang dah tak bley nak berlari lagi.. if nak lari je, terasa ni tulang tu ngilu. Ouch!
tengok, kan dah keturunan tulang temulang. tak habis dengan lutut tu, tulang belakang aku plak skrg ni berproblem. tak tahu la napa macam retak je aku asa. balik2 berbunyi macam da rapuh sangat ni.. huhu..kurang kalsium & aku tak suka minum susu..adik aku pun cakap la kat aku,.ni yang dia cakap kat aku.

"kak, ko pi la repair tulang ko tu, rusak suda!"
"ceyhh kureng ko, mentang2 la tulang ko tulang kampung aku ni tulang bandar"
"tu la ko penyakit tulang"
"biar la, daripada repair tulang baik aku repair handpone aku yang tengah nazak ni"

sanggup plak aku ya repair handphone dari tulang tapi mana da orang penah repair tulang la!!
http://www.emocutez.com

No comments:

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014