Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Monday, 9 August 2010

Sejenak bersama : Rumah Terbalik ??

*
*
*

macam mana nak makan nanti erkk??
*
*
*

tak ke pelik asa nya bila org datang umah..
alih2 umah macam nie??
haiyOooo~~~~
*
*
*

tak nak guna tandas nie,.
DANGER!!
*
*
*

tolong bagi tahu macam mana nak berehat kt sofa??
*
*
*

bersyukur para arkitek kat Malaysia nie takda la yang nak wat umah macam nie..kalau ada..sapa nak tinggal kat sana angkat tangan !!
cepat!!

4 comments:

FyZa said...

haha lawak ah pics nie..ntah hapa2..agknya umah 2 bkn utk dguna kot..saja2..mat saleh nie kan bnyk sgt dt..hik3

noor afzan said...

la..rumah ni untuk hiasan je kan..
membazir je.

SarahSyahira said...

uiks. isk. erk.
umah macam ni pon ada?

M y M y said...

kakak fyza : ah ah..dorg kan kaya..suka wat koleksi umah yg sangat laaaaaaaaa..membazir walaupun menarik bg kita kan..hehehe..

kak nOorafzan : hehehe..tak taw utk hiasan ke pameran..

sarah : agak2 umah bentuk apa lg yg ada erk??

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014