Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Monday, 13 December 2010

10 perkara sebelum umur aku 16 tahun

sambungan daripada entry ini .

  1. .       Yang pasti masa umur 15tahun aku kena amik PMR..and syukur Alhamdulillah semuanya lulus dengan Cemerlang. Ceyh riak ar plak..haha..
  2. .       Masuk hostel time form3 and masa nie lah aku mula belajar berdikari. Basuh baju sendiri, iron baju setiap kali prep, berpakaian dengan kemas, naik bas gi bandar.
  3. .       Cari pengalaman dengan tolong makcik berniaga masa form2 and hasil jualan tu gi beli novel ++ picnic kat Pantai Tanjung Aru.
  4. .       Aku dah pandai bercouple ya..dengan budak sekolah agama pula tue then dengan budak maktab. Yang peliknya, semuanya nama dorang start dengan huruf A.
  5. .       Tak pernah lulus math dalam exam or ujian kecuali masa first ujian time form1 and PMR jak.
  6. .       Aku dapat bestfriend yang sehingga kini masih kekal. Syukur kepada-Mu Ya Allah atas kurniaan Mu yang tidak terhingga.
  7. .       Jawatan tetap sebagai bendahari kelas since form1 until form3. Sebab tu bila aku dah sambung belajar sekarang ni amik course peniagaan. Agaknya tangan aku berbau duit kot?
  8. .       Berjinak dengan dunia padang olahraga dalam acara 100m and yes, selama 3 tahun berturut-turut aku pegang pingat emas.
  9. .       Pernah kena panggil dan masuk bilik cikgu disiplin sebab couple dengan budak asrama. Oh rupanya ada budak aspuri yang jealous bila aku rapat dengan aspura dorang tapi takpa aku faham perasaan tue bila aku pernah bergelar apsuri juga masa form3.
  10. .  .   Daripada form1-form3 and jadi pelajar sekolah menengah, I’m not a kid anymore ok! Pengalaman mendewasakan aku. Yes pepatah orang tua dulu-dulu memang betul.

ehsan gambar dari Mr Google
- teringat peristiwa silam dulu masa perhimpunan.
Aku rindu dengan perhimpunan sekolah yang memboringkan :(


p/s : teringin nak masuk asrama balik sebab masa tu makan terjaga jak kan.

Next entry 10 perkara sebelum umur 18 tahun.

No comments:

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014