Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Sunday, 12 December 2010

Bila pandang sana sini?


Entry pendek sebab tengah memikirkan sesuatu..

Bila pandang ke belakang..
Masa silam yang lalu

Bila pandang ke sebelah kanan..
Dunia pesat yang kini semakin membangun

Bila pandang ke sebelah kiri..
Sosial melampau yang sedang memanggil diri ini

Bila pandang atas..
Langit yang biru kini bertukar menjadi kelabu

Bila pandang ke bawah..
Bumi yang hijau kini semakin bertukar warna

Dan
Bila pandang ke hadapan
Masa depan yang masih kabur sebab masih belum abis belajar lagi dan imaginasi yang berlebihan.




Arghhh apa yang aku mengarut nie??
semua nie kenyataan kan?? kan??

2 comments:

ASaDa RyutaRo said...

melampau imaginasi masa depan tu. haha..

apa pun, kita merancang, Tuhan juga 'merancang'.. tapi, 'perancangan' Allah lebih teliti. :)

MiSzy DiaN said...

asada : bila dah terlebih fikir tntang masa depan, mcm ni la jadinya taw..hehe.. iya bila kita merancang sesuatu, kita lupa yang DIA juga merancang sesuatu utk diri kita kan.. apa pun..harap semuanya akan baik2 sahaja.. :)

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014