Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 16 December 2010

Day 03

Day 03 – A picture of you and your friend

Task kali ni best sebab dia minta gambar aku dengan kawan2 aku. Dah puas godek2 lappy terjumpa lak satu pic lama nie. Rasa macam maw balik sekolah jak taw. Rindunya dengan sekolah lama. Pakai baju sekolah. Pakai kasut All Star. Pakai stoking warna warni, pastu singkat lagi. Pakai tudung kecik. Pakai beg Koala Bear. Buku teks nda bawa cuma bawa sebatang pen jak. Ok! That’s me. Cik Koala Bear masa last day SPM. 


Apa yang best pic nie? Nie semua member paling best dari dulu sampai sekarang sebab kelas aku antara kelas yang paling kurang rekod jenayah disiplin ++ kelas kami paling cantik taw and tip top grand punya kaw2 semasa hari raya kat sekolah. Ehemm..ehem…tengok la siapa yang arrange. Hohoho...
Mana satu aku kat sini? Yang dekat lurf lurf tu hah aku. Sebelah aku tue ialah bekas ketua kelas aku merangkap kepada bekas teman lelaki. Argh ! ayat skema tol. Ex-bf aku. Nampak tak yang bulat kaler merah tu? Aku baru perasan yang dia amik pic aku dalam diam2 masa tu. Oohh aG.. ko nda bagi taw aku pun yaa.. kureng sungguh engkau.

Mari menyingkap kisah lama perlahan-lahan. Dalam pic ni nda semua member aku ada. Baru sikit jak nie sebab yang lain sibuk jua bergambar. Besalah, budak sekolah baru maw merdeka kan dari SPM. Yang depan sekali tu Chef BemBem Begelow la. Dia study kat  KL skrg, mulut dia ni jahat sket kira macam laser la tapi ati dia baik, kan Bem? Sebelah dia plak si Azyan yang selalu dating ngan budak kolej sebelah kelas. Kelas kitorang bersebelah dengan kolej swasta masa tu. Ari2 ada jak wayang free k sebab kelas kami memang bersebelahan dengan asrama dorang tapi takda la jua aku nak terpikat dengan mamat2 kolej poyo tue. Hahaha.. Dauz! Nie pun skandal aku gak masa form4. Dymie yang aku nda bley ngam lansung sebab kami selalu nda sependapat. Lagi satu, aku pernah tumbuk dia masa tusyen UPSR dulu. Ouh! Liaw, Khai, Shah. Geng semeja yang kadang2 tido dalam kelas tapi otak? Perghh teror ok. Cik Siti Fatimah, minah Pahang ni baru masuk sekolah masa form4 dan jadi buruan setiap budak sekolah kat cni. Hua3.. bertuah lah engaku Imah. Faris plak bakal2 buka farmasi sendiri di Pulau Pinang. Razzi dan Doe mamat moto kolej Cosmo.

Dah berapa tahun aku tinggalkan sekolah. Rindu dengan kantin. Rindu dengan tapak perhimpunan padahal dulu paling lambat la datang perhimpunan taw. Hahaha.. ok sekolah kan tempat bermula segala-galanya, nda kan aku maw lupakan plak jasa baik sekolah aku nie kan. Hehehe.. furthermore, dah lama jua nda jumpa dorang nie. Eh muka aku ada perubahan ke?? Nak taw gak J

p/s : teringin nak pakai baju sekolah macam dulu? Bley tak??


4 comments:

sekamar rindu said...

salam..

singgah kali 1..

follow ur blog...135**

MiSzy DiaN said...

sekamar rindu : tq2..hehe..nati saya singgah ke kamar kamu yaa.. ahakss..

miszlullaby said...

rindunye tgk zaman sekolah dulu.Huhuhu..terasa tua amat~ =P

MiSzy DiaN said...

ML : dahh tua yerr??hehe..jom pkai baju skolah nak?? ML pkai bju skola yerr kalu ML g kelas.. ahaksss.. :)

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014