Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Wednesday, 29 December 2010

Esok bukan cuti lah tapi kerja!

semua orang sibuk cakap pasal CUTI dan CUTI dan CUTI dan CUTI.. CUTI a.k.a public holiday khas untuk esok sebab Malaysia menang semalam kan.. memang gempak sangat2 padahal aku tak tengok pun bola sebab takda tv kan kat umah.. tadi pagi jak baru dapat taw sal cuti nie.. huhu..kenapa aku tak dapat cuti? kenapa? tak adil..huhu.. budak praktikal yang lain dapat cuti..sebab dorang kerja kerajaan dan aku swasta.. huhu..esok bukan cuti lah tapi kerja ok?

ketua kelas aku yang tengah pratikal pun dapat cuti dan 
sekarang tengah sibuk berPosting di Fb..huhu..jeles..



AKU NAK CUTI JUGA!!



BOSS..bagi lah cuti ya untuk esok..please~~~

7 comments:

Azmira Yusoff said...

aku cuti lagi . ahhahah

MiSzy DiaN said...

aku keja laa esok..huhuhuhu..

Cik Diana said...

haha~ sian kau dear~~
xpa hari 1hari jak pun tu..sabtu ahad cuti bha

iqbalhakimi said...

hehe..iqbal cuti sem lagi =P

nas said...

aku pulak memang cuti...tensionnyer...isnin nie kelas stat..patutnyer cuti time isnin ni ajerk..
muahahahhahaha :P


Khairul Fahmi, Gadis Indonesia Cun dan Malaysia Juara Buat Pertama kali

Cikgu Fikri said...

hehhe..
sabar lah yer..
kerja itu menyeronokkan..huhuh..
weh, aku xbole nak paste link kt blog ko..knp ae?

miszlullaby said...

selamat tahun baru !!

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014