Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 16 December 2010

Segmen - Isi kekosongan Hati..


tadi sibok blogwalking sebab bos tak masuk ofis kan.. dah tu keja plak takda..so on9 la macam besa..hehe..
godek2 blog SyafiQ nie, nampak lak satu entry yang menarik. Dia nak mengisi kekosongan hati sesorang la..

Save

jeles..jeles..
aku pun nak juga..
sepa nak isi kekosongan ati aku sekarang nie??
(T_T)
kalau syafiq jadi kumbang..
aku nak jadi bunga..
ok..
BUNGA!

sekarang sepa nak jadi cicak plak?
jom klik kat SINI.

10 comments:

Norfa Lyana said...

hahah..boleh pulak jeles ngn syafiq..hahah thanz ya..aku 'bunga' makin terisi..hihi..

http://since-8-july.blogspot.com/2010/12/nuffnang-pilih-kasih-betul-ke-kenapa.html

MiSzy DiaN said...

ehehehe..
ah'ah..
jeles ni taw..
tq..
bunga dah terisi yaa..
:)

nulhazwany abdul malik said...

hehe sesuai sangat..
jiwa memang tengah kosong cuti2 ni ^^

MiSzy DiaN said...

nulhazwany : jom..isi kekosongan hati nak?? eheheh..kamu nak jadi apa pula??

iqbalhakimi said...

haha..nak jd cicak gecko =D

miszlullaby said...

isi kekosongan hati??cam mane tuh?huhu..

MiSzy DiaN said...

iqbal : yeahhh ada gak org nak jadi cicak..syukur..hehehe..

MiSzy DiaN said...

ML : bley click kt link tu..hehehe..jom join isi kekosongan ati cik NIR kita nak??

Syafiq Rosli said...

hee..malu

MiSzy DiaN said...

syafiq : apaa yg malu tue? hahaha

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014