Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Wednesday, 22 December 2010

Tahniah untuk kamu sayang

Entry khas untuk adik kesayangan aku.. ehh salah.. adik Mr Nizam pula nie..hehehe.. bakal2 adik ipar yang tidak menjadi tapi akan menjadi juga satu hari nanti kalau ada jodoh.. hehehe..


                                                                    Nur Azrinah - BiaN


tahniah sebab dapat 7A dalam PMR..
walaupun tak dapat straight A's..
itu dah cukup untuk membanggakan ayah dan mama..
kakak tumpang gembira dengan Bian sebab dapat 7A and kalahkan result abang dan kakak..
kakak tunggu Bian datang Kk nanti baru kita keluar k..
and lagi satu..
abang ada cakap nak bagi hp kat Bian..
so kakak dah bagi tahu abang nanti kitorang akan sponsor 
hp E66 yang Bian nak kan tue..
colour putih..hehe..
ok?
again..
tahniah sayang..
semoga Bian akan terus berjaya selepas nie dan
 menjadi contoh yang terbaik buat adik Ajim dan Jira..



salam sayang daripada kakak dan abang..

4 comments:

Cikgu Fikri said...

wah..
adik aku pown baru amik td..
dpt 7A 1B...
hehehehe :)
tahniah kt BAKAL adik ipar ko tu..

MiSzy DiaN said...

sama laa ngan dia..hehehe..
tahniah buat adik ko juga yaa..
hehehehe..

y-A-n-A said...

hebat! sampaikan ucapan tahniah kt bkal adik ipar k.. :))

MiSzy DiaN said...

yana : hehe..ok2.. tq..

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014