Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 11 January 2011

baru aku perasan aku kena tag...hahaha...

tajuk dia pun dah lain semacam bila aku tengok..hehehe.. terima kasih lah owner asal tag nie yaa.. ini pun aku kena tag oleh orang land below wind .. apa tue land below wind? 


soalan tag kali nie berkisar personal sket..
kena buka cerita lama lagi lah jawabnya nie..
chill babe ^.^

maksud gambar ini adalah 'saya single'


siapa anda di rumah?
seorang kakak and aunt yang trip comel..

siapa anda di samping rakan?
dengan bajet muka form 3 or form 4, semestinya aku yang paling kecik di antara rakan-rakan aku biarpun kalau ikut umur, aku paling tua.. tapi nak buat macam mana kalau dah condition diri aku ni macam budak sekolah menangah masih.. 

5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai
balik Labuan
tamat L.I
lesen memandu
sony ericsson C905
nokia c6

siapa nama pasangan anda?
Mr Angkuh

ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda
dia suka bercakap dan cakap dan cakap dan cakap | caring | penyayang kat adik-beradik dia | tinggi | aktif badminton

bila tarikh anda couple?
29hb Julai tahun ....

apa kenangan pahit anda bersama pasangan ?
pernah accident masa semester 2 tak silap..

lagu tema cinta anda?
sempurna by andra & the backbone

apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
lebih maju dalam sukan badminton and terus mewakili Sabah ke peringkat kebangsaan..
before nie pernah wakil Labuan ke BIMP-EAGA di Brunei..
^.^

tag 10 rakan yang lain

yang selebihnya aku dah tak larat nak tag..
hehehe..

15 comments:

Irma A.Wahid said...

wooo,,,kne tag lagi...ok2 pasti di reply punye...thx dian syg~~~

MiSzy DiaN said...

irma : buat ya..jgn tak buat..hehehe

NUR AYNIE said...

aduh~~~kene tag ker?? huhuh...
habiz la bocor rahsia pasnie hihihi
thnkx~pasnie aynie buat yer~

MiSzy DiaN said...

aynie : takut rahsia bocor ke?? alaa tak yah laa gtaw semua k...hehehe..

nelly said...

mekasih tag nelly
:)

MiSzy DiaN said...

nelly : ur welcome sis..
^.^

fyna said...

waaa....da lame x kene tag nih...






jom singgah n follow2 belog saya..

MiSzy DiaN said...

fyna : hehe..dah lama tak kena tag ya??skrg dah blh laa wat tag mcm nie.. ^.^

nelly said...

suda ,
mekacih .

nelly said...

mengikut bajet muka kaka an . mmg nmpk cm dak kecik .
hehehe

MiSzy DiaN said...

adik : hahahaha...ye laa..bila org tnya akak form brapa akak jwb jak form3 taw..hehe..dorg pn pcaya jak laa cakap akak mcm tue..hehe

areteacar said...

tq tag. btw, namacik tikah ialah areteacar. hehe...

areteacar said...

dah jwb dgn bangganya. haha..

http://banyaktehkereta.blogspot.com/2011/01/meh-jawab-soalan-cepuperak.html

Cikgu Fikri said...

WAh...
terror lah mr. angkuh ko...
aku dulu pernah gak g kebangsaan..
masa tu wat kt KK!!!
tahun 2005!
huhuuhh :)

MiSzy DiaN said...

ko wakil pa fiq??
dia main badminton jak la..
slalu wakil labuan g brunei smpai pringkt kbangsaan..hehe..

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014