Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Friday, 7 January 2011

Contest Kami Kembarkah



aku selalu perhatikan blogger lain join contest nie..
memula nak join tapi masa tue masih bz lagi sekarang nie..
hah! satu malam jak dah 3 contest aku join..
habis lah korang aku tag nanti pasni taw..
hehe..

kembar..kembar..
sepa ada kembar angkat tangan cepat?
bley register kat 

INI KEMBAR SAYA
  ayat skema


nama dia : Siti Fatimah, asal daripada Kuala Lipis,Pahang.. orang kampung SN nie..haha..dia satu umur dengan aku and kami mula menjadi kembar apabila dia menjejakkan kaki ke SMK Sanzac pada tahun 2007 iaitu masa form4.. dia tak sombong tapi baik hati.. dia tak jahat tapi ringan tulang.. dia tak kedekut tapi murah dengan senyuman..dia tak baik tapi terlalu baik untuk semua orang.. kenapa dia menjadi kembar aku? terlalu banyak sebab kenapa dia ialah kembar pilihan aku.. antaranya ialah takdir hidup dia hampir sama dengan aku dan biarlah ia menjadi kisah kami berdua sahaja. bila aku ada masalah, dia selalu ada.. tak pernah tinggalkan aku seorang biarpun sekarang nie dia sambung blajar balik kat Pahang..huhu..jauh.. ok? macam sedih la plak..chill la dear ^.^ .. kami berkongsi minat yang sama..hampir kesemuanya..ok? cukup? hehe..dia kembar aku sebab aku tak boleh tanpa dia.. alasan yang cukup kukuh.. kalau di suruh pilih antara dia dan Mr Angkuh..aku pilih kembar aku sebab aku taw Mr Angkuh akan menjadi jodoh ku di kemudian hari..amin..hehe..

aku rasa aku macam dah merepek kat entry atas lah..huhu.. tolong sedarkan aku boleh tak?? suruh aku tido cepat sebab esok ada ceramah awal pagi..nanti lewat bangun..huhu..

tag mereka yang pastinya ada kembar..


8 comments:

nelly said...

terima kasih . . nelly join ~

MiSzy DiaN said...

adik join taw..hehehe

nelly said...

dah join
mekacih ! !

muka comel la dua2~

nelly said...

mekasih ye kaka . ..

Cikgu Fikri said...

wah..
kembar kewr tu?
huuhuh :)
dian...



























































































sorry esok minggu ni quite busy sket..
esok nk g gathering cikgu blogger..
doakan jd yer..
Amin.. :)

MiSzy DiaN said...

fiq..
ko sengal laa..
tak gtaw pn ko dah start kuliah taw..huhuhu..


































ada gathering nati?
gud luck..
aku dah wat reunion aritu..
alhamdulillah..menjadi gak..
susah pyah gak kumpul member time skolah rendah taw..huhu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ehehhe, rsa nk join jugak laah;)

btw, goodluck ye dear!

DiNa RiaNa said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! 2 2 comel...sangat comel....
neway thx 4 joined..
gud luck k dear~

miss fifiey: kalau anda mau join sangat-sangat dialu2kan..hehe~~

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014