Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 4 January 2011

Contest saat pertama dengan bersama si cinta hati

sepa lah yang baik hati tag aku untuk join contest nie? nak senyum memanjang jak aku jadinya taw hari nie..hehe.. apa pun thank you yaa
sebab ajak aku join contest nie..


contest daripada 

aku blurr kejap sebab bingung dengan status aku sekarang..
Im Single but Not available
and already taken..
hah! macam mana tue?

Ini Mr Angkuh!
dia ialah Best Friend saya..
dan dia juga ialah
ex-boyfriend saya.
*ayat skema

ok sekarang baru ingat status diri sendiri..
maaf ya tuan penganjur..
sekarang saya single tp sebab dah kena tag..
saya buat jak lah k..

kami kenal selepas 2 minggu tamatnya orentasi dan
da next week.. status kawan itu pun berubah..
cerita dating ka keluar makan ka tengok wayang ka..
tue suma besa and yes! tetap juga menjadi kenangan..
tapi yang paling bermakna bila Mr Angkuh bawa aku balik Labuan untuk berjumpa
dengan family dia.. dan dia juga telah berjumpa dengan family aku..
oh ya! 
kedua-dua family merestui hubungan kami..
even family sebelah mama aku pun dah boleh terima dia..
itu dah cukup untuk kami berdua sebab bukan senang nak amik hati
parents apa lagi family kan..

status "kawan special" tue berubah pada hari raya ke-17 kalau tak silap..
pada mulanya cuma salah faham tapi kemudian kami sepakat amik keputusan untuk berkawan sahaja..
banyak masalah datang semasa kami cuma kawan 
and yes! emosi memang nda stabil masa tu, nak lagi time exam..
tapi syukur alhamdulillah, result exam tak terjejas tapi semakin meningkat even ada masalah masa tue..
dan dia sendiri rasa lain bila kami cuma berkawan saja..
Hello Mr Angkuh,
saya tetap ada di sisi awak kan?
so now..
kami dah biasa dengan keadaan dan status sebagai kawan
malah.. kami berkawan tak macam orang lain..hehe..
semuanya masih sama cuma yang berubah status kami..
sayang?
of course aku masih sayang kat dia..
and Mr Angkuh! kamu sayang saya juga kan? ^.^

so dia ialah Best Friend aku..
macam mana dengan family?
kami tak cakap apa2..
cuma kami berpegang dengan satu pesanan ayah dan daddy..
" belajar dulu dan kalau dah jodoh tak kan kemana"

dan aku masih ingat apa yang dia cakap kat aku last semester..
" dian, kita kawan jak k..tapi jangan cari orang lain..tunggu aku.. kalau ada jodoh, kita kawin"
Oh Mr Angkuh, kamu dah buat aku menangis masa tue.. saya kan selalu tunggu kamu..

done!
tiada tag yang special untuk Mr Angkuh
tapi aku selalu pesan kat dia..
'"tolong hargai apa yang saya dah buat untuk awak.. and yes! saya akan tunggu awak sebab tue saya selalu ada di sisi awak kan?"

boleh terima ka?
terima lah? 
saya suka kat dia taw..hehe..

sekarang nak kena tag mereka yang comel ini..


p/s: memang ada rancangan nak bertunang lepas nie..tapi abis dulu study..Oh cepat lah masa berlalu

6 comments:

Irma A.Wahid said...

ok..sad story but sweet....touching jap bacanya~~~

MiSzy DiaN said...

irma : sad ka?? hehe.. tq,,

miszlullaby said...

ni ye tag nye kan?nnt ML buat ye =)

++ applelicious ++ said...

thanks yea sebab sudi join contest wawa. :) :) :) .
nanti kamoo check nama dan link kamoo dalam senarai peserta.
make sure tiada sebarang masalah.
if ada,please inform wawa segera yea.wiii~

MiSzy DiaN said...

ML : eayaa..ini tag nya..nati ML buat yaa..hehe..

MiSzy DiaN said...

apple : ok.. ^.^

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014