Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Sunday, 2 January 2011

Darah seorang penganjur

*tarik nafas perlahan-lahan sebab lepas ni kena layan banyak gambar..

hari isnin, hari pertama aku berkerja dalam tahun baru.. eh sempat lagi tak aku wish "Happy New Year" nie? huhu.. adalah dalam 2 3 hari macam tu sebelum tahun baru, blog aku nie bersawang sket sebab busy dengan kerja yang tak habis-habis jeles dengan aku.. nak berBlogging pun tak sempat.. kepada FiQ dan Mira , aku nak wish korang Selamat Tahun Baru ya.. dan selamat pergi ke kuliah semula.. hehe..

apa darah seorang penganjur nie? penganjur mana? mati ke? 

pada hari ahad yang lepas, aku telah berjaya menganjur kan satu reunion bagi sekolah lama aku. eh bukan sekolah menengah ok, tapi sekolah rendah. kami adalah batch pada tahun 1998-2004 dan kali terakhir kami semua berjumpa adalah pada tahun 2004 selepas tamat UPSR. mungkin ada yang sama masuk sekolah sama semasa form1 tapi itu tak lama sebab kebanyakan kami semua bila dah berjumpa memang dah lupa nama and muka. maklum lah 7 tahun dah tak berjumpa memang banyak lah perubahannya kan. ini bukan kali pertama aku anjurkan reunion sebab dah banyak kali aku handle reunion atau apa2 majlis yang lain semasa di sekolah. memang muka aku, muka chairman ka? dah takda orang lain nak anjurkan? huhu.. tapi takpa aku bangga sebab darah seorang penganjur tu ada dalam diri aku. sebab nya, mama aku sendiri dah 7 tahun jadi penganjur untuk hari keluarga company dia.. hehe.. aku tak sedar pula asal jak hujung tahun, masti mama aku kena suruh handle family day.. rupanya darah seorang penganjur mengalir dalam tubuh ku.. hehe..

round gambar yang semasa reunion hari itu.. semuanya dalam keadaan santai and relax.. 


 baru sampai dan berkumpul dulu sementara tunggu yang lain datang..
tengok muka pun ada yang macam *bapa2 dah.. hehe


 part nie best sket sebab nampak kan yang 2 orang tue sebelah menyebelah.. 
tengok tangan dia? lain semacam jak..
nie adalah cinta monyet dulu masa darjah 3..
dengan tanpa rasa malunya c ekram nie bercakap,
'eh dulu aza pernah suka aku lah'
Kontroversi masa nie ok..


  dorang tengah berusaha nak hidupkan api tue..
kami tolong tengok jak..hehe

ini semua classmate masa darjah 4-6..
ok memang dah brapa tahun tak jumpa, muka semua
dah berubah..
totally changed!


antara perempuan yang hadir sebab yang lain dah start belajar.
 

daripada jam 2 petang sehingga 6 petang..
barulah kami bersurai..
separuh yang lain dah balik awal, cuma kami jak yang masih stay..



Sk Tanjung Aru 2 Batch 98-04


-di balik tabir-



p/s : memang ada sedikit kesilapan semasa anjurkan reunion tapi masih boleh diperbaiki lagi untuk masa akan datang.. jadi seorang penganjur bukan senang ok.. nie baru kecil, yang lain lagi besar.. dan memang penat tapi berbaloi..

2 comments:

miszlullaby said...

rajinye dian buat reunion.bagus2.ML ni satu reunion pun xpenah pergi.hihihi..

MiSzy DiaN said...

ML : hehe.. rajin sgt2..smpai abis kedit nak call suma member..yg tk penah call pn tetiba 1st time call sb baru jmpa kan..hehe..

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014