Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 18 January 2011

Day 18

Day 18- plans/dream/goals you have.

yeah! aku meneruskan lagi cabaran nie walaupun aku dah terlewat beberapa entry tapi takpa.. perjuangan mesti diteruskan hehe.. rancangan, impian dan kejayaan yang aku ada sekarang.. kejayaan? apakah yang telah aku kecapi selama ini.




Plans

 nak tamatkan praktikal dengan segera
 dapatkan lesen memandu sebelum bermulanya semester 5
 balik Labuan
 tamatkan pengajian dalam tempoh setahun lagi
 sambung degree
 nak bertunang sebelum sambung degree?
 jumpa Mr Angkuh pada hari jumaat ini ! Penting!




Dream
 dapatkan Diploma dan Degree
 lesen memandu!
 nak kahwin dengan Mr Angkuh boleh tak?
 pergi Italy


Goals
 pointer meningkat last semester.. syukur alhamdulillah
 follower pun dah makin bertambah
 dah boleh tido awal.. hihi


p/s : hari ini tak berapa sihat jadi entry pun macam kurang jak :(

6 comments:

nelly said...

wah . nak bertunang ?
cepat2 kak ..
hehehee

pergi italy ?
hehe . .
moga tercapai semua lah !!!

=)

MiSzy DiaN said...

amboi dik..
hehehe..
lama lagi laa akak nek bertunang syg oi..
tu rancang jak..hehehe..

ah'ah..
akak nak p italy..teringin sgt,.hehehe

nelly said...

hehe . . elok la tu nak bertunang .
benda baik tak elok lambat-lambat .
cewahh . .
hahaha . .

wah .mesti besh . .
=)

moga dapat pergi

=)

MiSzy DiaN said...

adik...
jodoh tak smpai seru lagi lah syg..heehehehe..

nelly said...

haha . .
tak sampai ke ?
sudah ada pengarang hati tuh ..
dah nak sampai .
hehe

=)

MiSzy DiaN said...

adik..
hahahaah..
pandai laa tue..
org nya mmg dah ada tp takda apa2 pn..
kakak kwn jak lah dgn dia..hehe..
kalu ada jodoh..ada lah dik..
hehehe..
yg penting kena kwn ngn dia baik2..hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014