Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Monday, 17 January 2011

kamu ingat kah cerita ini? part 1

semalam aku ada cerita pasal friendster dan aku dapat recover balik page tue.. hihi.. bila tengok balik semua tue kan, tetiba baru aku perasan aku pernah buat blog pula kat fs aku nie.. blog tue cikai jak jadi sekarang aku nak share apa yang aku pernah tulis kat blog lama tue.. hehe.. korang kalau baca jangan muntah pula yaa.. dok diam2 jak..tengok macam mana budak lepasan SPM mula menulis blog yang hanya mengandungi perasaan tak tahu malu..

rupa blog aku..hehe..hitam legam dengan kaler oren comel

aku copy paste jak balik semua entry aku nie tapi ada part-part laa..hehe..sb ada satu entry tu aku mengomel panjang sangat.. aku baca balik pun jadi terkejut sebab tak sangka dulu aku boleh menulis sampai begitu sekali..hahaha..ehh lupa plak, yang aku buat part part nie tak ikut urutan erk sebab ada banyak part pula kat entry lama tu, aku just copy mana yang best2 jak sebab buat aku teringat kembali kisah lama...

part 1 -

astaga..meleret bhha suda story nie..cita sal laen pula..dalam kelas..aku dan imah suka btol cuci mata..hahah..adaka org hansem d skola nie?suda la botak..haha..ada..MOHD FAZRUL IZWAN..siapa dia?budak kelas sebelah..merangkap kepada secret admire aku..hahahaha..apa yang best sal dia..aisehh..aku memang cair law tengok mata dia..hahahaha..pantang aku jumpa..comfirm..tersenyum lebar aku..dari teda mood p ada mood bhaa…hahaha…imah dan sue taw yang aku admire kat dia..of coz laa law fazrul lalu depan kelas dorang dua akan bagi signal kat aku..yang fazrul datang..hehe..aku pun apa lg..tersenyum laaa kat fazrul and dia pun akan balas..hahaha..matai..tersengeh2 suda aku time blaja…hahaha..akhirnya…sekian lama kami b’balas2 senyuman,..hahaha..mengarut ni..tp betul arr..aku tak datang skola aritu..besoknya sue bgtaw yang fazrul cari aku..dia minta num aku..aisehhhh..aku laa insan paling bahagia…terima kasih sahabat ku imah dan sue.korang memang memahami aku..hehe..maka bermula laa episode perkenalan kami..hehe..sehingga laa raya tahun lalu di sekolah paling bermakna bagi aku dan fazrul..kami celebrate sama2 raya di skola..hehe..best gilerrr….the best thing in my life..atas bantuan kawan baik aku..hehe..


ini lah orang yang aku pernah admire dulu..hehe..
rasanya aku pernah buat entry pasal dia kat sini..
sampai sekarang aku masih boleh teringat senyuman dia taw..hehe..
jangan cakap aku gatal ya..
aku ketuk kepala korang nanti..
dia nie suka senyum..senyum jak kerja dia..

tunggu part 2 pula..

selamat berblogging
^.^

18 comments:

niesz said...

kalau senyum macmtu, niesz pon ley cair..hahaha..

ManjaIxora said...

kwang kwang kwang..

pecah rahsia sudah.. hahaha..

hensem gak ek.. hohoho

MiSzy DiaN said...

niesz : jgn tgk lama2 nati cair..hehehe

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah sesi mengimbau entri lama

MiSzy DiaN said...

manja : hehehe..mmg rahsia dah pecah pn..hehehehe..best..terkenang kan kisah lama..hehe

MiSzy DiaN said...

lekat lekit : hihi.. ah ah sesi mengimbau entri lama..ada byk g nie..
^.^

Hanis Azla said...

best juga baca balik cerita lama2 ni kan.. he..he..

MiSzy DiaN said...

hanis : best kan kalu dpt baca balik cerita lama2..time skolah nie..hihi

Cikgu Fikri said...

wah..
tu ker laki yg ko jumpa last kt airport tu?
uhuhuhuhuh..
aku rasa aku lg comel dr dia..
hahaahhahahahahahahah :)

MiSzy DiaN said...

fiq : bkn dia..tu lain lagi..hehehe..yg nie..lelaki yg aku admire dulu..hehehehe..

qaseh said...

hehe..ptutla admire, guy tu pon nmpak sweet.hehe

MiSzy DiaN said...

qaseh : hehehe tu la pasal..sweet jak dia kn..hehe..pasal tu saya admire kt dia..hehe

Cikgu Fikri said...

aku nk tgk gmbr budak yg g perak tu..
huhuhuh :)

MiSzy DiaN said...

fiq..
dia tak hensem laa..hehehe..
segan aku nak letak kt cni taw..hehehe

Syafiq Rosli said...

hehe..wah2..dah pandai admire..

MiSzy DiaN said...

syafiq : ini cerita zaman sekolah lahh..hehe

nelly said...

wah .itu ke pengarang jantung ?
hehehe

comel2..

MiSzy DiaN said...

dik oi..
bukan itu pengarang jantung akak..hehehehe..
kak pnya ada kt sidebar ni hah..hehe..nama dia Mr Angkuh..hihi

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014