Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Wednesday, 19 January 2011

kamu ingat kah cerita ini? part 2

sambungan daripada part 1 .. bingung apa maksud di sebalik entry ini? aku sahaja nak mengungkit kisah lalu yang dah lama terperam kat dalam blog friendster yang telah ditinggalkan suatu ketika dulu.. entry kat dalam blog tu panjang sangat so aku bagi dia secara part part lah ok.. panjang sangat? baca jak lah..dah korang singgah sini kan.. hihih..

part 2 -


awal bulan febuari aku masuk asrama..time nie..aku lagi laa gila2..adoi..dulu aku begitu jarang tido dalam kelas tapi sekarang makin menjadi2 bhaa..apa lagi wat kes..sampai terjun bangunan asrama gara2 lewat pi prep..dirah taw ni story..haha..lawak..last2 aku kuar hostel..nda bebas..hehe…akhirnya…aku menjadi kaki lepak…hehe…tiap2 minggu,,comfirm turun kk…tapi sue jarang sket arr menghabis kan masa dengan kami coz dia bz kadet polis dia..tapi law kat skola memang kami melekat jak bertiga..hahaha…kami la bha paling trip turun kk..cukup2 tambang jak..haha..sampai orang d eatons pun cam waa muka kami…adeyhh..sandi nie..dan kami laa jua kaki tengok wayang…kalu bukan ari rabu,jumaat..tapi kami kesah apa..tatap harga tiket RM5..haha..baju skola kan..watever..people will say..mind ur bussiness..yang aku masih ingat..lam bulan jun tue,,4 kali waa tgk wayang..tiap2 minggu..adeyhh..nda sedar nie..skali tgk tiket baru prasan tarikh dia..hahaa..itu laa kami..law bukan cp,aku dan imah melepak di wisma kebudayaan tengok dak teknik..haha…nada keja laen bha suda..haha..

gmbr time form5.. jgn tnya kenapa aku pandang ke ats ok!

kadang aku jadi bosan p skola jadi aku decided ponteng skola..tapi blaja di library kk..wehh blaja tetap utama bg aku bia pun malas sket arr…memandangkan kami bertiga duduk sebaris..kami penah plan.,,.ari isnin..kami bertiga datang skola..ari selasa..sue cuti..ari rabu turn aku plak dan ari khamis plak imah cuti dan ari jumaat..comfirm kami bertiga nda datang..hahaha..gilak,..idea sapa tu hah!!..tapi muka aku dan imah laa paling kerap cuti a.k.a ponteng..dah tue..law aku tak datang,confirm imah teda..law imah teda.aku plak teda..let say..kami sehati sejiwa…sampaikan teacher asiah penah kata kat sue..’dian,amek buku’..tapi aku nda datang kan jadi sue yang mewakilkan aku..’teda dia teacher’..then teacher panggil imah..’imah,amek buku’..sue pun trus terdiam..sebab blurr netaw pa maw cakap..dengan selamba dia kata..’imah pun nda datang teacher’..hahahahaha..tergelak bha satu kelas..hahaha…bingung trus teacher..’ai nie dua berkomplot ka nda datang..nda ble laa law sorang nada…nda idup kali’..haha…sengeh2 jak sue..padahal ari tu…aku pun netaw imah nda datang skola sebab dia ada hal.,.aku plak sakit..taw2 jadi kebetulan kami nda datang…hahaha…besok nya..kami bertiga ada daa…free jak teacher asiah perli..’ai ada suda kamu dua datang..napa nda ble idup ka kalu teda dian?’..hehe..aku cuma mampu tersengeh macam kerang busuk..teacher..kami sehati sejiwa..tue laaaaa…hehe…

kasut aku wana itam..
comel kan.. siap ada pelekat lagi kat hujung tue..
aku bukan pengawas tapi aku suka pakai kasut wana itam..

masa sekolah dulu, aku selalu lepak kat bandar dengan member.. dengan hanya berbekalkan RM1 untuk tambang pulang alik sahaja.. hehe.. tapi kami tak gaduh, kami tak merokok, kami tak berdating, kami tak buat benda tak senonoh.. kami hanya suka tengok lelaki yang hensem2 sahaja.. cuci2 mata.. hehe


lagi satu.. kami pantang masuk kedai yang ada jual banyak teddy bear.. kalau tak, akan jadi macam nie..
^.^

ok done!
part 3 bakal menyusul pula tentang lesbian..

selamat berblogging


6 comments:

izzie said...

hahahaha..rpanya..:P

nelly said...

amboi kak . .
comel dalam gambar ..hehehe

nelly said...

akk buat saja .
hehe

ada sebulan . .

MiSzy DiaN said...

@izzieizzie..apa yg rupanya tue hah??

MiSzy DiaN said...

@nellydik..comel?? besa laaa..dak form3 kan..hehe..padahal time nie akak form 5 ya..

MiSzy DiaN said...

@nellybyk lg masa syg..hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014