Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 11 January 2011

katak yang boleh berkata-kata


comel kan katak nie..
kalau nak tahu nie lah katak yang pandai berkata-kata,,
aisehhh..
tak percaya?
cuba korang sebut nie laju2..
"katak itu berkata-kata dan kata itu adalah kata-kata katak"


takda pun katak yang pandai berkata-kata..
sengaja nak suruh korang sebut ayat nie..
mesti berbelit lidah korang tak pun ayat tue akan menjadi 'tak tak tak tak'
jangan marah ya nanti korang jadi katak pula..

2 comments:

Nor Adzwaty Rokkafella said...

Salam...

ada aku tag ko dlm postku hehehe...
http://noradzwatyrokkafella.blogspot.com/2011/01/baru-aku-perasan-aku-kena-taghahaha.html

MiSzy DiaN said...

OOouh k..hehe..
t aku tgk k..

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014