Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Sunday, 16 January 2011

Norfa! Mr Alien jadi Follower aku yang ke 300 juga?

3 hari tak update entry.. ehh tak juga semalam ada update entry gak pun tentang 
perghh terus terkenangkan kisah lama..
eh aku lupa nak announce kat sini..

tadaaaaa!!!
follower yang ke 300 jatuh kepada 
Encik Alien yang comel..
sila tengok gambar yang telah di bulatkan..


buat Encik Alien,
terima kasih sebab sudi follow blog saya yang sangat lah comel ini walaupun sekarang saya berada dalam keadaan sibuk.. hehe.. kamu memang comel la encik alien..hehe
maaf saya tak sediakan award kat kamu macam orang lain buat sebab saya tak reti nak wat award..hehe..
tengok? header saya pun tak ada kan..hehe..
terima kasih ya encik alien sebab sudi singgah di teratak saya yang comel ini..

lagi satu..
tahniah sebab kamu dah jadi follower ke 500 Cik Norfa..
Norfa! kita berkongsi follower yang sama lah..hehe..
bezanya dia follower kamu yang ke-500..
tahniah yaa..

ehh ada lagi..
312..
itu adik saya lah..
dia follow kakak dia yang comel ini..
hehehe..
nak kenal dengan dia?

p/s : baru nak update laporan harian.. ^.^

4 comments:

alien said...

hehehe
terima kasih
lepas ni cari follower 321
cantik no tu

MiSzy DiaN said...

@alien
hehehe..tq..insya allah kalu ada yg sudi nak follow blog saya nie..

nelly said...

hehe . . tahniah . . da banyak dah follower kakak .

MiSzy DiaN said...

@nellytak banyak mana pun laa dik oi..hehehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014