Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 15 February 2011

Siapa Lagi Kuat Membebel

fuhhh berhabuk.. bersawang.. ada lipas, cicak, labah-labah, ular, kura-kura? RINDU sama ini blog setelah 2 minggu di tinggalkan kerana kerja account yang jeles dengan blog ini.. bukan tak nak update tapi nak kejar masa siapkan account kalau tak, boss tak bagi cuti.. tak dapat lah nak pergi KL minggu depan.. sampaikan c norfa terpaksa buat feed blog aku kat blog dia yang hitam semacam tue.. hehe.. sorry babe..

bha bhaa apa kah angin aku tetiba update nie? aku tertarik dengan persoalan tahap budak sekolah rendah daripada Bro Framestone .. best.. nak jawab dulu soalan dia nie..




1. Siapakah yang paling kuat membebel dalam hidup anda?

aku rasa aku paling kuat membebel dalam family.. setaraf dengan adik aku yang nombor dua tapi tak lawan aku kot sebab aku suka mengarah.. hihi.. kalu dah mula mengarah orang kompom lah mulut aku mula membebel tak tentu pasal.. pastu housemate aku penah cakap kat aku dulu kalau satu hari dia tak dengar aku membebel, macam tak kena hidup dia.. weyhh housemate ku yang tercinta, terima kasih sebab suka dengar aku membebel.. lagi satu, aku suka sangat membebel dengan Mr Angkuh sampai gaduh dan merajuk tak tentu pasal.. hahaha..so annoying.. tapi aku baik hati ok?  ^.^

2. Apakah punca mereka membebel?

suka sangat bercakap dan cerewet..

3. Apa anda buat bila di bebelkan?

pekak kan telinga memula.. then bila dah tak tahan.. membebel lah sekali.. hihi

4. Korang create lah persoalan korang sendiri .. bagi menarik kan entry korang..

persoalan adik aku yang buat aku sakit kepala sampai sekarang..batu apa yang boleh kurus dengan cepat?

8 comments:

Bro Framestone said...

jangan membebel dengan bro ek

gadisBunga said...

org membebel ni ada gaya macam tgh nyanyi rap jugak kot.. huhu~

Hanis Azla said...

akak pun kalau rumah bersepah suka membebel juga.. ha..ha..

bun said...

kelakar bile bace orang punye celita

ok, lawat dari BF

nelly said...

hehe ..
Nelly kategori suka membebel kot

Cikgu Fikri said...

dIAn......
tahniah sbb mng..
pergh..
byk adiah ko dpt..
huhuhu.....
ko ada bgtau mira yg aku nk bertukar hadiah dgn dia?

ika said...

best pe kuat mbebel..ngee~~

Anonymous said...

Jangan membebel lama2.

Don't worry, be happy. Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah (dari buku ‘Alamak Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014