Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 31 March 2011

5 blog paling kerap dilawati 2011

hye! salam lewat malam buat semua blogger  jangan tidur dulu sebab aku nak bagi taw something nie. mesti kamu sudah banyak kali nampak post entry macam nie kan? ini adalah hasil kerja DenaiHati untuk menganjurkan program sebegini, so dengan ada nya program nie dapat lah menambahan lagi kenalan di kalangan kita semua.


ini adalah antara 5 blog yang kerap dilawati sepanjang 2011


  Cikgu Fiq
kawan blogger yang paling rapat dengan aku. bakal² guru yang akan mewarnai dunia persekolahan. aku suka dengan blog dia sebab ada macam² entry yang menarik, plus orangnya juga seorang yang peramah.


 Miszlullaby a.k.a ML
pelajar medic di Russia. nie juga bakal² doktor yang bakal mengindahkan dunia perubatan dengan kehebatan dia dalam memasak. merupakan blog perantauan dan suka berkongsi pengalaman di negara orang terutama bab² memasak. 


 Cute Mum
walaupun jarang drop comment tapi setiap hari mesti tengok blog nie sebab blogger nie rajin join contest dan pada bulan nie jak, cute mum dah memenangi sebanyak 30 contest (update) dan hampir 90 lebih jumlah keseluruhan kemenangan bagi tahun 2011. banyak kan? begitu lah tuah yang selalu menyebelahi cute mum sebab dia rajin menjoinkan diri ikut contest sebegini.


 The Pink Gajah Story
siapa yang masih nda kenal gajah pink yang comel ini adalah rakan politeknik aku juga. yang menarik tentang blog dia ialah kisah dia dan kanda azmi serta cara penulisan dia yang menarik. dia juga rajin berkongsi sesuatu yang menarik daripada Tumblr dia kepada blogger. one more thing, dia juga ada satu ruang blog iaitu fanfics yang mana mengandungi cerpen hasil nukilan dia dalam bahasa inggeris. ok! memang dia teror BI and aku respek dengan dia :)


 TempatConteng Cerita
kenal dengan blogger bernama Iqbal Hakimi ? blogger yang bakal menjadi pilot dan rajin update entry setiap hari walaupun jadual harian dia packed dengan kuliah but still dia ada masa untuk update entry. rajin kan? blog dia best sebab dia selalu share something yang unik dengan blogger lain. kalau kamu selalu baca blog dia, mesti tahu macam mana gaya penulisan dia kan. ringkas tapi menarik.


itu antara blog yang paling kerap aku lawat pada tahun 2011 dan ada juga blog selain daripada senarai di atas iaitu :




 Hanis Azla  Khumaera  Nelly  Norfa  Nescafe+Milo  Hidup Itu Seni   Bro Framestone Lekat Lekit Gurl  Terfaktab  Cerita Hati Putih

15 comments:

IFA Athirah said...

dh lame plak x jnguk pink gajah story http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Cikgu Fikri said...

OK!!!!
AKU TERHARU!!!!
huhhhuhu..
thanks dian!!!!
ko memang cemerlang!!!!

anyway, bukan kaki aku patah..tapi katil...huuhuh :)

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

wahh.thanks miss dian..tak sangka terpilih..hehe..syukur sangat dengan penerimaan orang terhadap blog iqbal =)

iniialahaku said...

eh2...da yg smala..hehehe

qasehraihan said...

pssst..awak tau x, blog yg awak sebut tu satu pun sy xpernah masuk, tp sy tau smua tu..mmg pernah nmpa komen mereka merata2..hehe

hai kawan..mksig dtgh umah saya..dtgla selalu..salam kenal

miszlullaby said...

meow!ade name ML.maceyhh dian =)

MiSzy DiaN said...

@IFA Athirahkalau ada masa, jenguk laa gajah pink yg comel tue.. ehehehe..

MiSzy DiaN said...

@Cikgu Fikrifiq!! aku suka bila ko slalu cakap aku CEMERLANG taw.. hehehe doa tue.. thanks and ur welcome.. ehehe ko bikin aku panik bhaa, aku ingt kaki ko yg patah tdi.. aishh

MiSzy DiaN said...

@muhammad iqbal hakimi bin tahiriq.. ur welcome.. ah'ahh mmg laa jadi blog pilihan sb ari2 wall fb penuh ngn notify dr iq,.. asyik ping blog jak.. ehehe.. lgpn dah lama follow blog iq kan.. :)

MiSzy DiaN said...

@iniialahakuapa yg sama tue yaa?? hehe

MiSzy DiaN said...

@qasehraihankalu tak penah masuk, maka singgah laa ke blog mereka semua yaa.. semuanya peramah dan entry semua menarik2 taw..

saya akn singgah kemudian :)

MiSzy DiaN said...

@miszlullabyehehe.. ML.. dian suka baca blog ML.. thanks for letak dian dlm bloglist ML.. :)

Cik Diana said...

ehh. ada I juga lah. walaupun d hujung dunia :) bangga sbgai blogger baru :) hahha~

MiSzy DiaN said...

@Cik Dianadi hujung dunia arr ko cakp.. ahahaaa... mesti laa.. ko kan crew dpm.. :)

Ryna Tri Asmara said...

heee~ ada ThePinkGajahStory juga xD makasih dian~ (.n__n)Y

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014