Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 24 March 2011

bosan menunggu sesuatu yang tidak kunjung tiba

boring betul pratikal nie.. dah lah kena bangun awal dah tu kena pula pergi kerja awal sebab nie first day adik aku start keja kat Parkson Grand di WanBeE.. masa on the way anta dia tu, aku dah pula yang mengidam nak makan McD set breakfast punya.. weyhh dah lama tak singgah McD taw.. huhu..


ada sesiapa yang baik hati nak belanja aku set breakfast nie??
sebelum aku kepunan terjatuh tangga..
ehh palis palis.. shhuuu..

bos aku tak masuk kerja lagi, sibuk betul pergi kursus tambah lah aku keboringan kat ofis nie.. kerja pula semua dah siap buat.. arhh aku tertinggal pula buku akaun huhu ingat nak bawa balik rumah, buat malam nie.. adoi!! boleh pula tertinggal.. korang yang baik hati, tolong pergi amik kan buku akaun company aku kat ofis boleh tak?? m
meja aku lawa kan sebab berhamburan suda nie.. ehh bukan aku sengaja maw kasi hambur ah, ni sebab aku dah plan nak buat sesuatu untuk minggu depan..

laptop aku comel kan.. nama dia Pascal b

aku dah start mengamburkan semua pen yang cantik-cantik haha.. cantik kaa?? nie jak la yang ada.. then aku rasa macam kurang sket keceriaan pen yang aku ada so aku pergi turun pi kedai kat bawah tadi and beli 2 highlight pen yang baru.. bos nati hujung bulan nak claim okei ? nampak sangat bukan meja milik seorang gadis comel perempuan hahaha


 nak dekat 2 jam aku benda nie taw.. print itu ini.. try buat jenis font yang cute cantik tapi nda jadi.. haha.. tangan aku nie memang nda kreatif lansung bhaa lama suda nda sentuh pen yang berkaler kaler.. nama jak budak PSV dulu, best student lagi tue tapi bakat tue dah pudar.. ahahaha.. kalau korang boleh teka, apa yang aku nak buat dengan kertas yang cantik bida nie? nak bagi gift or what?
kalau dapat teka, aku bagi free gift handmade cokelat untuk korang c


kalau nak tahu apa benda nie, sila tunggu pada 27hb akan datang.. minggu depan yaa.. ada something untuk kamu and satu lagi.. aku tengah tunggu follower yang ke 444th sebab aku ada something nak bagi kat dia.. nak suh bagi award, aku nda pandai plak bab2 edit gambar sebab nda nda software photoshop, kalu nda boleh sudah aku buat award yang comel yang korang yang sudi follow aku hahaa perasan


ok..
take care..
'Selamat berblogging'

2 comments:

putERi-kAtEk said...

hahahaha... comel la cicak kat header tu..erk cicak ke??

pandai la lukis2.... hehehe... lukiskan utk sy stu boleh?

✿ etiey erywan ✿ said...

salam kenal... nice blog!

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014