Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Monday, 28 March 2011

Hajat ku akhirnya tertunai.. TQ McD

Happy Selasa - Day!
akhirnya melepas jua aku maw makan set breakfast selepas beberapa minggu mengidam maw Sausage McMuffin with egg dan ini di sebabkan pengaruh iklan yang selalu kuar kat tv tue lah. haha : p tabiat yang nda boleh di kikis nie. 

actually maw take away jak tadi tapi adik cakap napa nda makan kat sana jak terus memandangkan kakak yang treat kami kali nie kan, almaklum lah orang maw berangkat ke Nilai sudah esok pagi jadi hari nie berabis lah menghabiskan duit kakak kesayangan hahaha : )

aina nda boleh makan, aina masih kecik lagi muahahaha

nie pun makan selama 20 minit jak sebab adik aku maw pi kerja lagi kan, sudah lah punch card pun dia terbawa sekali, memang pintar betul bha dia nie. haha. nampak tue sausage mcmuffin with egg yang menjadi idaman aku? lepas nie nda lah sudah bha maw makan lagi, sekali makan dah cukup lah hehe.


tukang bayar dan tukang kerja haha. 
meet with my sista. iya aku taw aku paling comel di kalangan mereka berdua ini hahaha. 


anis trip bhaa maw jua pegang tue box..
ehh set box dia smart ok.. auww aku bawa balik rumah walaupun dah teda isi tapi boleh jadi kotak untuk mainan pyan hahaha.


ok bye.
maw pi kerja sudah nie, semart kan cara aku berpakaian pi ofis haha tapi nati bila lecturer datang kompom lah aku pakai baju kurung macam first day aku praktikal kat sini hehe : )







p/s : malam nie mak masak sedap sebab esok kakak maw balik dah kan. Lamb Chop!

18 comments:

nora said...

betul betul ko yg terpaling comel
pasni blanja aku ek
llalalla :p

ENTRY HOT : 2+1

nelly said...

Mcd ? Nelly suka mCD !!
sEDAP !!!!

MiSzy DiaN said...

nora : hahaha ayat mengampu kah itu?? hehehe.. okei nati saya singgh kt sana yaa..

MiSzy DiaN said...

adik : suka mcd gak ke?? hehehe bley laa blanja akak pasni hehhe

Adzriel AB said...

buat teringin nak gi tapaw le pulak.

Cik Michiko said...

hohohoh . . . kite brekfast same2 la gituh . . hehehe . . ^^,

Sharienz Sz said...

balas kunjgn dr segmen BA..
wah kaler hijau juga..
jatuh cinta disitu..
dear saya follow :)

MiSzy DiaN said...

adzriel : p mcd yuk.. tapau.. hehehe

MiSzy DiaN said...

michiko : iyaa kita sama.. pasni blh laa breakfast sama2.. hehehe

MiSzy DiaN said...

shahrienz : hehehe terima kasih sebb follow yaaa.. :)

qaseh said...

waaa...sdpnya mcD, da lame xmkn..
jeles2..

nur ikhyar dee said...

sedapnya mcd....terus lapar :)

budak awam said...

belum pernah lagi makan mcd yang breakfast punya..
sedap sangat ke? hehe :P

MiSzy DiaN said...

qaseh : hehehe pi lah mcd pasni.. saya pn dah lama tak mkn mcd taw.. kdg2 jak nie.. ehehe

MiSzy DiaN said...

nur : mmg sdap sgt2.. hehehe nak rasa gak?? beli set breakfast :)

MiSzy DiaN said...

budk awam : belum pernah rasa? sedap taw.. terbaik!! hehehe

Irma A.Wahid said...

belanja irma MCD pat~~~~ heheheh

MiSzy DiaN said...

@Irma A.Wahidkalu irma nak, dtg cni p kk cpt.. ehehehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014