Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Sunday, 13 March 2011

Pembalasan tag..



pejam celik pejam celik pejam celik.. buka mata luas2 cepat dan sila tengok kalendar anda, ari nie brapa ari bulan? 14hb Mac 2011.. ok arini besday adik aku yaa.. dia tua suda lepas tu dia punya result PMR belum keluar lagi.. hihi.. harap2 dia dapat keputusan yang baik dan bley kalah kan result akn ( mcm la result aku hebat sgt)

ok straight to da points.. aku nak buat pembalasan tag dari classmate aku.. sorry ya kawan2 ku yang di rindui..





tag nie datangnya daripada Cik Aisyah Comel..


 apa benda penting dalam hidup korang? 

my family & bestfriend


 benda terakhir yang anda beli guna duit sendiri? 

ari2 aku beli bun kat bawah tue untuk lunch ok ^.^


 dimana tempat korang ingin melansungkan perkahwinan dan tema perkahwinan anda?


next question please ^.^
aku tak maw kawin ok..
  

 Adakah korang sedang bercinta? 

TIDAK!!


 novel/buku/majalah yang last korang beli? 

majalah remaja edisi bulan januari kot.. 
masa tu aku beli sebab tengah tension nak habiskan duit yang sedia ada..
(sila jangan tiru perangai yang tersangatlah elok ini ok ^.^)


 Apakah nama penuh korang? 

DIAN MUNIRA SAIDIE.. 
tapi aku suka kalau nama aku jadi macam nie..
DYAN MUNIRA.. 
hihi.. tak maw ada I.. nak You sahaja.. ehehee..


 Antara mak n ayah mana lagi korang lebih mesra? 


daddy ^.^



 Namakan nama2 orang yang betul2 nak jumpa dalam hidup? 

Mama & Ayah di Labuan
Siti Fatimah - my bestfriend
Jieya - cousin



 adakah korang basuh baju sendri? 

YA!! 
dengan bantuan mesin basuh hehe


 dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi? 

 Lanjut Pahang ^.^


 pilih satu~ peluk@ cium?



 beritahu 3 perkara tentang orang yang tag anda


♥ budak UG.. aku punya classmate ok ^.^

♥ header dia lawa sebab si Diana Comel yang tolong buatkan  

♥ orang paling rajin dalam kelas nie taw 



 3 benda yang korang sayang dalam hidup korang


family
bestfriend
laptop



 lagu yang korang suka n selalu dengar?

 ♫♫ bukan diriku daripada Samson ♫♫♫ 


 6 blogger korang nak tag
 
mereka semua ini
comel.
hebat
cool
lawa
hensem
gorgeous


 tersenarai dalam list nie? ok sila buat ya ^.^

No comments:

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014