Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Wednesday, 23 March 2011

SEGMEN: Kenangan zaman sekolah menengah

hello!! satu hari tak online kelmarin sebab laptop aku buat hal.. tetiba skrin nie jadi kaler putih.. pucat dah.. matey larhh kalu ada virus or kena gi format.. huhu dah laa elaun tak keluar lagi then laptop plak buat hal.. nasib baik lah malam tu try on balik dah okey.. fuhhh lega rasanya.. and one more thing... aku demam kus kus semalam.. hahahaha.. hari nie dah sihat walafiat sket.. alhamdulillah..

so hari nie, mood aku sangat lah baik dan rasa macam nak buat lucky draw pula sempana birthday aku minggu depan.. ehh ada orang nak join ke?? hehe.. nati laa tu, akan di fikirkan kemudian.. intro panjang gilak, padahal nak buat segmen nie.. ahahaha sila jangan marah2 okei ^.^



aku jumpa segmen nie dari blog classmate aku..
menarik kan sebab mengimbau kembali zaman kegemilangan aku..
hahaha

 Soalan yang wajib di jawab

 subjek yang paling korang suka
aku suka subjek Perdagangan and geografi.. sebab kenapa? subjek perdagangan ialah antara subjek yang buat aku jadi best student kat sekolah kelas.. haha.. riak kan.. geografi plak sebab aku minat dengan fakta-fakta yang berkaitan dengan negara luar and terus ada feel nak melancong.. ye laa dengar jak fakta yang tempat nie best la apa la.. mesti teringin nak pi sana juga kan.. hehe..

 subjek yang paling korang tak suka
MATH!! jangan tanya kenapa okei ^.^

 cikgu kesayangan korang? kenapa korang sayang dia?
Ayahanda Norismairwan Ismail and Ibunda Nor Lyziah..seorang guru disiplin sorang lagi guru kelas.. sebab tu aku sayang kat dorang ^.^

 apa kenangan yang korang tak boleh lupakan masa zaman sekolah dulu?
paling best masa masuk asrama.. tu jak.. banyak sangat kenangan time tue nak lagi kami antara batch terakhir yang paling terbaik dan berdisiplin.. bukan macam batch seterusnya..hehehe.. jahat baik kan..

 apa nasihat korang pada budak2 sekolah zaman sekarang ni?
nasihat aku? belajar betul2, jangan datang sekolah sebab nak jumpa member jak then pi kuar melepak sana sini..  nati dah dapat result SPM baru lah nak kuat perkataan MENYESAL.. zaman sekolah ni sekali jak seumur hidup so nikmatinya dengan adab and berbahasa okei.. pendapat aku, aku tak suka tengok budak sekolah yang pakai tudung n kain singkat nak bagi nampak stokin tadika kat orang ramai.. memalukan jak padalah dah sekolah menengah pun.

best kah zaman sekolah korang?
jom share dengan kami semua..
KLIK SINI 

1 comment:

Nour Akmal said...

thanks join..
suka jugak sbjk geo..
tapi math pun suka gak..=)

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014