Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Wednesday, 6 April 2011

apa yang menarik bila berkongsi sesuatu dengan blogger lain?

 ada comment baru lagi..
aku rasa macam tangan aku terketar²  pula bila nak taip entry nie sebab banyak sangat blog nak kena terjah tapi best sebab dapat berkongsi cerita menarik dengan blogger lain bukan?
aku ingat SEGMEN nie nda mendapat sambutan, rupanya lebih hot daripada hangat seperti biasa :P
alahai blog nie cuma blog bukan milik seekor cicak comel okei tapi terima kasih sangat² sebab sudi juga join segmen nie..

nie dah jadi macam 2in1 sebab mana² blogger yang join segmen nie akan terus masuk dalam bloglist aku, so aku nda payah pagi maw buat segmen khas untuk bloglist hehe..

last entry kat SINI, ramai yang maw jadi cikgu math.. korang kenapa minat sangat kat math? (T_T) then ramai juga yang cakap mata dorang kan macam sparkling taw.. ada bling² gitu.. kamu nda percaya? ada banyak lagi cerita mereka yang menarik taw..
jom share dengan mereka (n__n)Y



 Ct Asmah a.k.a Ema 
 Cik Najihah
 Noradzwaty Rokkafella
 achap
 Syafiq
 Nur Al-Hafila
 Najwa
 Makbed
 MissSandwich
 Cik Azizah
dayfeda
 Kanta Mata Kelabu
 MissNadh
 CK
 Azizul
 GeminiGurlz


alright! cukup sudah penyertaan hari nie.. aku rasa aku nak kira berapa ramai yang maw jadi guru math nie kali nie.. hehe.. and ada ke nda entry kali nie yang maw bagi taw bibir dorang lagi menarik dari mata hihi.. bha bhaa sepa yang perasan tue hah? main² jak bhaa.. jangan marah ya.. blog kamu semua secara automatik akan masuk ke dalam bloglist aku iaitu 


 King yang Hensem 
 Queen yang Comel
 DPM Crew ini khas untuk classmate aku :)


okei done..
kalau maw terjah blog lain pun boleh..
 List 1


menarik?
KLIK SINI

10 comments:

cik najihah said...

hai miszy dian..
hihi
thanks ya..comel sangat benda hijau yang gerak2 kat bawah ni...

azizul said...

wlaupun banyak soalan tapi segmen ni best...

keepitup

MiSzy DiaN said...

@cik najihah hi2.. hehe.. comel? tak bley amik taw.. ehehe.. thanks for singgh :)

MiSzy DiaN said...

@azizul hehe.. sorry laa kalau by sgt soalan.. suka baca entry kmu smua walaupn nda dpt maw komen scara keseluruhan.. hehe.. tp menarik.. thanks yaa :)

NURUL NAJWA said...

ahar!! btol 2 MD.. best segmen ni.. saya suke jwap soaln bnyak2.. rase cm nk amek SPM lg.. ekekeke

MiSzy DiaN said...

@NURUL NAJWA wow.. MD.. hehe.. initial name yg barulaa hehehe.. nati MD sediakan soalan sejarah spm nak jawab tak?? kaaa soalan math?? ehehehe

NURUL NAJWA said...

ahaha.. ta nak.. nk soalan account je.. ekeke

sukirman said...

http://munyitliar.blogspot.com/2011/04/segmen-mahu-jadi-diri-sendiri.html

siap juga akhirnya segmen ku ini

MiSzy DiaN said...

@NURUL NAJWA ouww bab2 account saya angkt bendera putih.. hihi

kira kekuri said...

owhh asal aku x da yahh? T_T

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014