Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Friday, 8 April 2011

esok hari terakhir tapi hari ini masih ada lagi

ding!
esok last sudah SEGMEN nie tapi nda pa hari ini kan masih ada : ) 
boleh di teruskan kah lagi cerita nie? bukan aku nda larat tapi macam² jawapan yang kamu bagi sampai aku senyum pun jadi senget sudah hahaha :P maen² jak, jangan marah okey nati nda kamu nampak comel tue macam aku hihi ~ :) ayat maw kena tampar laju²

sebelum tue, tadi tengahari aku pergi latihan memandu dekat KMK, nda jua kamu taw di mana tue.. hehe.. saja maw bagi taw.. then sebelum pi sana sempat lagi beli air bukan 100plus, sejuk² lagi tue ~ :) sampai jak di KMK, tutor pun terus bawa keluar dari sana and driving kat tempat lain.. air pun aku simpan kat kerusi belakang jak. kalau di ikutkan hari nie cuma sejam jak tapi baik pula hati tutor aku tue kan sebab dia ajar sampai dekat 2 jam lebih haha.. habis jak driving kat luar, belajar parking biasa dan parking 3 penjuru..
okei failed! bikin panas maw tarik stering sampai habis~~ then kaki maw cramp tekan clutch sama brake jak huhu (T__T)
tamat jak latihan hari nie terus message Mr Angkuh, 
air tue pn, panas suda..nda sejuk lagi :(
minta tips driving hari tue. failed bahagian parking : P
bukan failed pun tapi nda mahir lagi hehe.. bikin malu jak~ :P
okei stop! aku penat bha tadi petang then teringat plak kat segmen nie, terus aku terfikir.. ndada kah yang maw cakap ruang faveret dorang ialah tandas? hihi.. dan adakah subjek selain dari math, kimia, PJK yang menjadi pilihan? lagu rakyat mana pula yang korang suka kali nie?
sambung~~


 LIST 1   LIST 2   LIST 3   LIST 4


ada yang tanya, umur aku berapa sebenarnya bila tengok gambar aku macam nie..



 teka lah berapa, yang pasti aku tetap muda dan comel

update baru

Ifti Larina - lawa nama nie :)

25 comments:

eyjalukman said...

terima kasih .
haah laa , umo berapa ?
nnti klu tua sikit dr eyja tak rasa sopan plak eyja pnggil nama je . hehe;)

MiSzy DiaN said...

@eyjalukman hehe.. dik, umo akak 19 tahun ke ats.. hehe.. tak nak gtaw pasal umo sb nati akak nk buat somethng lagi segmen sal umo akak.. kalu dpt teka betul, dapat adiah.. hehe..

kira kekuri said...

yahuu! ada sudah~ ahaa ^^ yup~ asal KB n bole cakap Bajau,ko org bajau juga? asal mana? hee salam perkenalan :)
m3 tuh, sbnarnya x la minat sangat..cikgu yg ajar bikin aku mnat m3..kuat tido,memang~ lamak bertimbun2 da! hahah

Miss Eiza said...

thanks akak masukkan dlm bloglist .
Ha ah la,akak awet muda la..
Saya ingatkan baru form berapa je..
:) ehehe

Novelgurl said...

waa.comel ! ume bpe ? jap teka..21 ?

MiSzy DiaN said...

@kira kekuri dear! yes, aku org kk and bajau.. tp nda laa pndai sgt ckp bajau.. hehehe.. salam perkenalan :)
math?? hahaha aku mmg nda minat laa.. angkt bendera putih terus taw..

MiSzy DiaN said...

@Miss Eiza dear.. hehe.. ur most welcome.. hehe.. dahh lama akak tamatkan zaman sekolah taw.. ehehe..

MiSzy DiaN said...

@Novelgurl hye! thanks.. hehehe.. 21? sikit jak lagi~~

hehehe..teruskan teka..

misSbLurRy said...

gua x amek2 lg lesen kete
mamp0u merempit jak

Ifti Larina said...

hoho! nasib baik betul akak. heee im soo jelos laa. akak nampak lg muda dari saya tau! tsk! hehe thanks akak!! btw tuuu nama tipu jee. part 'rina' je betul. tee-heee

syufaa said...

awakkk..siyes xtau umo awak bpe..maybe below 20 kot..huhuhu..newayyy..belog awak sgtttttt comey!

Shamsuddin Amin said...

cepat2...
sape yg x join tu
cpt join... hehe

atiey azha said...

aku tau berapa umur c comel ni .. haha !

MiSzy DiaN said...

@misSbLurRy hehehe.. merempit pun den teror taw... hua3..

MiSzy DiaN said...

@Ifti Larina hehe.. jgn laaa jeles.. awet muda kan, kena senyum n happy slalu.. laa.. akak ingt nama betul daa.. tp nama tu mmg cntik laa.. :)

MiSzy DiaN said...

@syufaa hai.. hehe.. siyess tak taw umo sya berapa?? hehe.. below 20?? hurmm.. hehehe.. tq yaa.. belog kmu comel.. suka theme blog kmu.. :)

MiSzy DiaN said...

@Shamsuddin Amin hehehe.. esok last daaa...

MiSzy DiaN said...

@atiey azha haishh!! diam2.. hahaha.. aku nak buat segmen nati.. siapa betul, dpt adiah.. hihi

b a m b a m ' s said...

ahhh diannn.. aku menyampah sama kauuu.. saja kau suruh aku teka umur kau dalam entry nie yaaa...

budak baru lepas SPM lar tuh! sebab tuh baru amek lesen!kan?kan?kann?? ahhahahahah

nurul nadia nasir said...

neway thnx,hehe a,ah umo bape?macam muda je dari nadia..ahaks

MiSzy DiaN said...

@b a m b a m ' s hihi jgn marah2 bhaa CB, nati nda nmpk muda tue.. mmg aku sngaja suruh ko teka brapa umo aku sb ramai yg nda taw pn.. ahahaha.. abis spm?? ohh zaman tu dahh berlalu pn.. ahahaa

MiSzy DiaN said...

@nurul nadia nasir hihi.. muda kaa?? ehh umo nadia berapa yaa?

Alvie92 said...

Hello... boleh tlg recommend kpd saya nama tutor driving tu... ok kah cara dia ajar? tak marah2? saya akan belajar d kmk juga tp belum ada tutor lg ni, thanks :)

MyMy said...

@Alvie92 hello.. nak request tutor? boleh jak.. sya suggest kamu request tutor Lee.. perempuan.. ok dia ajar.. rilek and nda marah2..

Kira Kekuri said...

@MiSzy DiaNheheheh #komen entry lama dian. haha ;p

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014