Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Saturday, 2 April 2011

Happy 20th Birthday, Miszydian!


Dear Miszydian, age is just a number. A very telling number, but still just a number..
syukur alhamdulillah pada hari ini aku masih di beri kesempatan untuk buat satu entry khas, memandangkan umur aku sudah mencecah 20 tahun tapi masih boleh di kategorikan sebagai under-18 







Tahun 2008



 aku masih budak sekolah menengah yang baru maw amik SPM
 aku masih nda boleh tengok mana² movie kat panggung wayang yang di klasifikasikan sebagai 18sx/18pl
 masa nie memang sudah pandai mencari boyfriend sebab tue kalau time raya jak, mesti budak lelaki jak yang rajin pergi rumah.
 memang umur time nie sudah mula memikirkan masa depan. nda maw sia² kan masa sekolah macam tue jak.

Tahun 2009


 Im 18 years old!
 dah jadi budak Politeknik Kota Kinabalu
 memang dah pandai berdikari since di asrama tapi tinggal di luar dengan kawan dan berjauhan dengan keluarga, its hard!
 life continue as well

Tahun 2010


 Im 19 years old
 sudah jadi senior pada tahun 1 dan tahun 2
 tahun paling mencabar dan memeritkan hidup
 masa nie lah dah pandai keluar malam dan balik lewat, ya! memang teruk.
 biar pun dah 19 tahun, still orang masih ingat aku budak SPM.
 terlalu banyak kenangan pahit pada tahun 2010 :(

Tahun 2011


 yai! Im 20 years old
 dady, mama.. aku boleh kawin sudah kan? ngeeee~ ( n__n)Y
 maw tamat praktikal sudah.
 lagi setahun untuk tamatkan pengajian di poli
 mulakan hidup baru selepas banyak kejadian paling bida telah berlaku tahun lalu



itu semua kisah 4 tahun yang lalu, walau pun masa sudah berlalu dengan cepat, aku bersyukur sebab masih di berikan kesempatan untuk meneruskan hidup supaya aku boleh menggembirakan kedua ibubapa aku, membalas jasa mereka yang sudah membesarkan aku dengan bersusah payah selama 20 tahun, hantar aku pergi sekolah awal pagi dulu, kirim duit setiap bulan, beli barang keperluan, telefon setiap kali ada masalah, bersusah payah mencari rezeki untuk sekeluarga.. terlalu besar pengorbanan dady sama mama buat aku dan adik² yang lain..
mama, dady..
terima kasih sangat²,
 sekarang dian sudah besar.. dah 20 tahun pun, nda lama lagi abis suda nie belajar, boleh lah kerja dan kawin pastu ehehehe.. 


Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke 20 Dian Munira




Im 20 years old.. just now.. 10:16am

26 comments:

Diya Edhayaa said...

epi besdae dian~ welkam 2 20th grup.. hehehe

nas said...

hhhehehe.. aku pun da lama xsinggah sini... template dia pun da len eh..
nice2.. ko da 20 tahun daa??? muda setaun dr aku kot.. hehehe.. heppy besday dian

latest entri:

kenapa ramai orang ade lebih dari 1 handphone/sim kad?

nelly said...

selamat hari jadi kakak !
comel !!!

hehe .
tapi 2011 nampak chubby ..hehehe
nasib comel lagi ~
betul2 bahagia ..
=p

Cikgu Fikri said...

DIAN!
Dpt tak msg besday aku semalam?
aku hantar around 11.45????
anyway,
HAPPY BESDAY! :)

Irma A.Wahid said...

laaa..bru je nk cecah umur 20an....selamat datang ke dunia belia ye..haha...kire aku la ni berumur sikit dri ko...haaa...u should kol me akak..hahaha..jokes~~ jgn kol akak la nmpk tua sgt..hahahah...

SELAMAT HARI JADI DEAR~~

miszlullaby said...

happy bday dian =)

http://www.miszlullaby.com/2011/04/happy-birthday-dian-darling.html

saperakue said...

hepi besday~~ have nice life journey~~

Cikgu Fikri said...

dian, aku org keberapa yg wish ko?
anyway, besday ko samer dgn kawan aku..
ni blog gf dia..

http://aiedalystic.blogspot.com

JIJI YU said...

dah tua dah ko ek..selamat maso duni per puluh an..

Irma A.Wahid said...

dak kecik g rupenye..baru nak membesar ea~~ hahaha


selamat hari jadi dian~~~
selamat masuk alam 20an~~

Raji berkata said...

woahhhh happy birhtday ;D
xsangka kita sebaya
hak2

Pendekar Berkuda said...

Happy Birthday Tu Thou...


huhuhu...

MiSzy DiaN said...

@Diya Edhayaadiya.. wahhh ada group 20th years old kaa?? ehehe tq yaa..

MiSzy DiaN said...

@nas ah'ahh ko pn dah lama tak singgh kt cni kan.. hehe tmplate ni kdg2 jak aku tuka.. aku muda setahun dri ko kaa?? ahahaaa abg nas!!. tq yaa.. :)

MiSzy DiaN said...

@nellyadik comel.. hehe.. tq.. chubby kaa?? alahai nmpknya berat akak dah naik laa.. kena kurang kn kalu mcm ni taw.. ehehehe.. btw.. thanks for ur wish yaa syg..

MiSzy DiaN said...

@Cikgu Fikrifiq!! aku dpt msg ko smlm ok.. ko laa org 1st wish aku.. terharu aku taw.. tq sgt2.. :)

MiSzy DiaN said...

@Irma A.Wahid20 taun ni umo belia2 kaa?? ahahaha.. yai! kak irma.. ok apaa kalu kakak?? hehe

MiSzy DiaN said...

@miszlullabyKak ML!! thanks for sweetest entry yaa.. :)

MiSzy DiaN said...

@saperakuetq yaa.. btw.. saya tak kenal awak, tp saya akn singgh ke blog awak nati.. :)

MiSzy DiaN said...

@Cikgu Fikrifiq.. aku dah terjah pn blog kwn ko tue.. hehehe siap wish dia lagi.. :)

MiSzy DiaN said...

@JIJI YUahaha muda maahh masi..nda mcm ko.. dah tua.. ehehe..

MiSzy DiaN said...

@Irma A.Wahidjgn laa panggil mcm tu.. kalu semua org asyik ckp budak kecik, smpai bila laa aku nak besar n nmpk mcm 2o taun nie?? eheee...

MiSzy DiaN said...

@Raji berkata thank you.. ai kita sebaya kaa?? ahahaa...

MiSzy DiaN said...

@Pendekar Berkudaterima kasih yaa.. :)

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

hepy besday miss dian!..qbal lagi muda sebab lahir bulan 11 =D

MiSzy DiaN said...

@muhammad iqbal hakimi bin tahirya kaa?? ehh iq lahir tahun 1991 ka??

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014