Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Friday, 29 April 2011

Hari terakhir yang tiada makna




29hb April 2011
dengan ini di sahkan bahawa Latihan Industri bagi pelajar bernama 
Dian Munira dengan nombor pendaftaran 07DPM09F1**3
tidak sah dan belum tamat!

(T_T)
jangan tanya kenapa aku belum tamat LI macam orang lain,
bukan bermakna prestasi aku di company tue nda bagus, tapi semua surat menyurat belum selesai dan satu pun belum kena sign lagi ~ huehuehue :B
kepintaran kan. suppose kelmarin lagi kena prepare semua tapi buku log tertinggal di rumah dan tadi pun nda datang ofis sebab pergi latihan. jangan lah nak bermimpi ada party perpisahan macam classmate yang lain, tiada makna juga bagi sebab next week aku kerja part time juga di sana~ pasal tue lah aku buat selamba jak dengan surat menyurat yang lain, and penyelia aku pun faham jua~ nasib baik kan :)
so next week kena lah datang ofis seperti hari² sebelum nie. 




ok, cukup cerita pasal LI, sekarang maw cerita kejap pasal Royal Wedding tadi. 
Oh Em Gie~
even wedding gown Kate nampak lebih moden, still nda boleh menandingi gown Diana dulu hehe, dan crown dia pun, even simple tapi nda terlawan dengan kilauan crown Diana juga~ :p
tapi masing² ada kecantikan tersendiri bukan?
 and ini cuma pendapat aku :) 





done! next story pasal Lucky Draw
Hello blogger's~ sila amik perhatian ya.
list nama hanya akan di keluarkan sebaik sahaja Lucky Draw ini tamat dan kemudian kami akan melakukan rombakan hadiah~ :)
sesiapa yang ada bermimpi pasal petunjuk untuk lucky draw, sila bagi tahu ya.. hehe..

orite,
selamat berblogging semua




Photobucket

20 comments:

terataiflowerz said...

td tgk gak perkahwinan dorg...herm sweet..tbe2 teringgin nk kahwin ngn anak raja..hahahaha

MamaEma said...

nanti dah boleh bekerja daaa....

simple tapi sangat cantik...

eyjalukman said...

hbes bila kak dian ?

myzasuki said...

laa ~ blom habis LI ke?
tape ~ wish u all the best !

Irma A.Wahid said...

pe cer ni? da abes lom LI senanye?

akk x tgok lgsung kot wedding tu..x kose..hahaha

Far8 budak baik said...

cerita 3 in 1 nampak..
wliam n kate dah kawin..
kau bila lagi haha
..


P/s aku tak mud je ar..x kumpul komen pun..=p

sweet stalker said...

hee, kesian nye. abis sampai bila nak kena kerja masuk ofis lagi?

erm, atien pun tengok wedding dyeorg tadi. sumpah sweet, romantik je.. and bg atien gaun dye cantik. tak seksi..:)

Ini Kisah Tia said...

wah ! bestnya ada kerja part time . mati aku diannn . buku log x siap lagi . hehee ..

b a m b a m ' s said...

x tgk sgt pon wedding tadi..huhuhu

MiSzy DiaN said...

@terataiflowerz hehehe best kan? jom cari anak raja :)

MiSzy DiaN said...

@MamaEma eayaa.. blh kerja daaa.. :)

MiSzy DiaN said...

@eyjalukman tak taw bila nak habis nie.. heheee

MiSzy DiaN said...

@myzasuki heheh.. actually dah habis cuma nda sah jak pn :)

MiSzy DiaN said...

@Irma A.Wahid mggu dpn kot baru abis.. hahahaa rugi kak nda tgk.. best :)

MiSzy DiaN said...

@Far8 budak baik aku kawen? tggu kazen blik dari mesir dlu heheee

MiSzy DiaN said...

@sweet stalker smpai bulan 8 dik.. heheh.. cantik kan.. n mmg nda seksi pn..

MiSzy DiaN said...

@Ini Kisah Tia nahhh.. bha bhaa.. buku log nda siap lg.. lek laaaa.. ada masa bhaa lg.. heheeee

Cikgu Fikri said...

Ish..
ko ni buat suspen aku jerk..
aku hengatkan ko gagal ker haper..
insyaAllah ko dapat tamatkan.. :)

MiSzy DiaN said...

@Cikgu Fikri hahaha bkn gagal cuma nda sign apa2 lagi.. heheee

nelly said...

sweet nya dorang ~

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014