Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Sunday, 10 April 2011

masuk universiti pun FREE bhaa~

salam isnin day semua ~ 
kejap lagi maw pi lunch kan tapi ari nie aku lunch dengan honey stars saja hehe. ketara la malas maw pi kedai untuk makan hehe..

siapa ada facebook sini? mesti kamu sudah nampak kan ada page baru di sana. Universiti Blogger Malaysia.. aku taw pasal UBM nie pun dari Bro Framestone..


hebat! sekarang ada Universiti khas untuk para blogger :) 
berminat? minat laa.. minat laa.. minat laa sebab dengar² dorang ada buat aktiviti khas kat sana. yela nama pun dah universiti so mesti la ada homework or kelas or assignment kan..

macam mana maw register? kaunter register di buka setiap hari~ nahh U lain pun nda buat macam nie taw..aku rasa UBM nie patut buat intake la~ korang nda payah lah bawa semua sijil² tue, nda jua dorang kira tue.. cuma dua benda jak iaitu
 Blogspot & Facebook

sebab kelas akan di adakan secara online..
aku nampak post kat sana, akan ada assignment yang di berikan secara online so kena pass up melalui online la jua.. then entry siapa yang menarik akan di berikan jeng jeng jeng~ aku pun nda taw.. ada pointer kali nie? hehe (n__n)Y   aku merepek suda.. sorry la aku saja mengambur di atas tue..menarik nie.. jom join ramai².. korang yang masih PMR pun sudah boleh masuk U okei apa lagi yang masih form 2 or form 4 :) 

sijil? 
aku rasa diploma hanya disediakan untuk mereka yang ada Blogspot dan degree hanya untuk mereka yang ada Wordpress.. kalau masters, aku nda taw pula hehe.. foundation pun nda sure lagi. ~ mula mengambur suda :) course yang di tawarkan akan di beritahu kelak dan pensyarah? of course la dari mereka yang bertauliah lagi pakar kan.. MPP? aku nda taw lah plak..
kalau maw taw, sila berdaftar pada hari ini juga.. jangan lambat, nati full kelas.. 

jom pergi U ramai²



p/s : join la.. kita jadi classmate nak? :)

4 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh sgt2 menarik.kita mohon sama2 nak?tp sis layak lagi ke?hihi

MiSzy DiaN said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) kak LM.. jom join ramai2.. hehe masuk jak.. open bhaa.. :)

♥yaya budak suka embun♥ said...

jom la jadi classmate :))

MiSzy DiaN said...

@♥yaya budak suka embun♥ jom2.. hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014