Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 28 April 2011

Menjadi orang yang paling di cintai oleh manusia


salam penghulu segala hari~
hanya entry ringkas sahaja pada hari ini.
renung²kan petikan di bawah ini.



Sembunyikan kemarahan anda,
Jangan mengungkit-ungkit kesalahan yang kecil,
Tutuplah mata dengan kenakalan orang lain,
Maafkanlah kesalahan yang di lakukan ke atas diri anda,
Dan kuburkanlah segala celaan itu,
Nescaya anda akan menjadi orang yang paling di cintai.





p/s : credit gmbr - google


Photobucket

17 comments:

Far8 budak baik said...

nice =)
x nk marah selalu dah haha

Far8 budak baik said...

nice =)
x nk marah selalu dah haha

Dekcik said...

insyallah..=)

entry terbaru..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kelakar-habis-lah.html

sweet stalker said...

btul tu..memaafkan kesalahan org kat kita satu perbuatan yg sangat mulia. :)

Novelgurl said...

thnkss ;)
tp kemarahn tu jgn hnya disembunyi..ia perlu berserta dngn mengubati takut kelak menjd penyakit hati.

miss.Addin said...

indah nya sifat tersebut :) sangat mulia kan .

Hanis Azla said...

thanks dian utk renungan yg baik ini.. semoga akhlak kita terus cemerlang bersama hari2 yg mendatang..

nelly said...

InsyaAllah ^^

adan said...

salam.. perkongsian menarik diyan..

MiSzy DiaN said...

@Far8 budak baik jgn marah2.. nda baik :)

MiSzy DiaN said...

@Dekcik :)

MiSzy DiaN said...

@sweet stalker tp kdg2 hati ni payah nak memaafkan sesorang bukan?

MiSzy DiaN said...

@Novelgurl utk mengelakkan hati menjadi kotor dan busuk :)

MiSzy DiaN said...

@miss.Addin ya, semua org pasti memiliki sifat ini bukan? :)

MiSzy DiaN said...

@Hanis Azla sama2 kak hanis.. kita amik iktibar dri pengisian kali ini :)

MiSzy DiaN said...

@nelly :)

MiSzy DiaN said...

@adansama2.. amboi~ lawa nama aku.. diyan :)

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014