Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 12 April 2011

SEGMEN: DIY!


dari tadi nampak orang post pasal nie, aku nak join sekali memandangkan minggu nia adalah minggu bersegmen, bercontest, berlucky draw dan yang seangkatan dengannya :)

 10 fakta tentang diri saya.
saya comel
umur saya? 18 kot (n__n)Y
birthday saya dah lepas pun pada 3 April 2011.. cari entry
saya masih sekolah
saya suka kaler purple
saya nda pandai memasak tapi suka bake cake
saya suka berblog
saya suka cari kawan baru
saya nda suka budak-budak
nama saya Dian Munira  | Dian

 10 perkara/perkataan yang selalu saya sebut.
comel itu saya
diana! nama classmate
ding dong
lapar
maw tido
online
blo'on bana
bila nak tamat praktikal nie?
LI boring
BLOG

 10 perkara “pertama kali” dilakukan dalam hidup saya
rempit!~ :)
belajar driving
balik Labuan solo² 
keluar malam sampai subuh
nda tidur selama 24jam
pergi ke rumah bakal mentua
makan Burger King
buat segmen
buat luck draw
trip comel! : P

Photobucket

20 comments:

Memo_Hazel said...

memo mo join la.

memo pon penah merempit. :)

m y z . z i e m a said...

anda mmg comel ;)

Cik Diana said...

ak baru nmpak ne segmen~ sudah kau post. haha~

b a m b a m ' s said...

suka purple tapi belognya hijauuuuu! =.=!

ahhahahah

MiSzy DiaN said...

@Memo_Hazel hihi.. memo, join jak.. jom merempit ramai2.. :P

MiSzy DiaN said...

@m y z . z i e m a ngeeee~~ *blushing*

MiSzy DiaN said...

@Cik Diana cepat kan.. hahahaa :P

MiSzy DiaN said...

@b a m b a m ' s jeles!! hahahaa.. theme blog bhaaa~~

nas said...

dislikes fakta yang tulis saya comel! hahaha.... sengal...
dan sekali lagi.. comel.. comel dan comel! isk3 :P





latest entri:

final exam sem. 4 bakal menjelma

MiSzy DiaN said...

@nas hahahaaa.. kenapa ko nas? betul apa fakta tue.. saya comel :)

Nazim Nasri said...

wahwahwah join juga ye. hehe :)

terima kasih tau.

umur 18 tapi still skola?

alongxp said...

huhu...simple gile kot...hahaha

Hanis Azla said...

minggu segmen dan kontest utk dian yer skrg ni.. have fun all the best yer..

Woofer Storm said...

ni pun nak join gak,gila tamak kan?heheee

MiSzy DiaN said...

@Nazim Nasri hahahaha umo bkn 18 tp dah 18 ke ats :)

MiSzy DiaN said...

@alongxp hahahha.. ye laa..

MiSzy DiaN said...

@Hanis Azla kak hanis, eayaa.. hehe.. terima kasih kak :)

MiSzy DiaN said...

@Woofer Storm kureng ko.. hahahaha..

Woofer Storm said...

nak join,jap lagi nak buat..lorrrr

MiSzy DiaN said...

@Woofer Storm demn! suma laa ko maw ikut2 aku yaa~hahahaaa

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014