Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 12 April 2011

Segmen : kalau aku ada bakat aku nak jadi Isteri Mithali

Ini banner segmen ek! :P credit to: MIA



minggu nie ialah minggu Contest, Lucky Draw dan Segmen sebab aku akan post secara direct sampai lah habis ke semua list yang aku dah buat.. hehe.. kalau nda berminat maw baca, boleh la kamu tekan X kat atas hujung sebelah kanan tapi kamu semua baik hati dan comel macam aku bha kan, jadi nda jua kamu sampai ati maw buat macam tue.. hehe..

ok stop~ aku dah janji besar sama kakak comel  nie untuk join segmen dia iaitu Kalau Aku Ada Bakat Aku Nak Jadi  seorang Isteri Mithali.. hehe...

erk boleh kah macam nie? bukan semua orang boleh jadi isteri mithali kan? tapi insya allah~ semua boleh menjadi seorang isteri mithali.. seandainya menjadi isteri mithali itu merupakan satu bakat, pasti semua orang menginginkannya..seandainya bakat itu ada, maka semua isteri² pasti akan mencium bau syurga.. tapi itu semua dari diri sendiri kan.. seandainya bakat itu ada, sudah tentu kehidupan kelak pasti senang dan mendapat rahmat bukan?.. seandainya bakat itu ada, sudah tentu juga keharmonian rumah tangga sentiasa terjaga.. seandainya bakat itu ada, sudah pasti ramai yang menginginkannya untuk membina masjid impian mereka..

seandainya menjadi isteri mithali itu adalah satu bakat, maka aku memang menginginkan bakat tersebut..  tapi menjadi isteri mithali bukan satu bakat, ia merupakan satu tanggungjawab yang besar dan anugerah yang terindah bukan.. :)

okei? itu sahaja.. nanti karang aku melalut panjang² pula dahh.. aku nda taw kenapa aku memilih bakat nie, maybe sebab tadi aku happy sangat sebab dapat berjumpa dengan si dia.. maka perasaan itu harus gembira dan mula berangan²... hihihi..




p/s : siapa yang nda maw jadi isteri mithali kan? orang dah ada cuma jodoh jak belum tentu~






Dayana Az dan Misy Dian buat LUCKY DRAW!


Photobucket

4 comments:

b a m b a m ' s said...

ahhahah.. CB ada additional lar..

isteri & IBU mithali! kah3..

tq join dik non!! :P heheheh

Shamsuddin Amin said...

wah wah...
mesti ade bkt ner... hehe

ak plak nak jadi ape erk...
jadi chef la... haha

MiSzy DiaN said...

@b a m b a m ' s erk.. tertinggl plak.. ahahahaa... :)

MiSzy DiaN said...

@Shamsuddin Amin hehehe... nda taw lgi kalu ada bakat kaa nda nie.. jadi chef?? nasi goreng satu~~

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014