Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 12 May 2011

:: Fakta Menarik "BlOgger Friends FOrever (BFF)" ::

:: Fakta Menarik "BlOgger Friends FOrever (BFF)" ::


menggalakkn hubungan yang lebih akrab sesama blOgger

mengeratkan hubungan antara blOgger2 yg telah jOin cOntest
(untuk lihat list nama peserta KLIK SINI)

dapat tOpup percuma sekiranya menjadi pemenang bertuah yang dicari!


aku menjadi  pilihan buat blogger nie sebagai rakan blogger yang paling rapat dengan dia. Thanks a lot to Alongxp sebab dia juga lah orang pertama yang sudi ajar aku guna Twitter hehe. baik kan dia? :)
so di sebabkan dia telah tag aku, maka harus lah aku tunaikan permintaan tag kali nie dan contest kali nie adalah tentang Blogger Friend Forever ~ myyyy ada juga orang sudi buat contest macam nie and credit kepada tuan penganjur iaitu Cik Diana dan Cik Mira yang anjurkan contest sebegini, rasanya nda ramai blogger yang buat contest pasal Friends of Blogger kan :)

Siapakah rakan blogger yang korang kenal rapat or baik?

ramai sangat but so far yang paling rapat dan kenal dengan baik ialah Cik BamBam, Ziema, Tia, Cikgu Fiq, Sis Aieda, MisS Nadh,  Izzaty Hedry dan sudah tentu lah Alongxp 

Nyatakan blog sape yang korang suke masuk, selalu komen or lepak?

aku pengomen tegar Cik Bambam~ :) memang setiap kali masuk blog dia, aku akan drop comment dekat semua entry, bukan nak bajet komen banyak tapi aku memang suka komen sebab dia rajin update entry, begitu juga dengan Ziema, Sis Aieda, Tia dan Cikgu Fiq

Lengkapkan slogan.. "Saya layak bergelar seOrang "Blogger Friends Forever (BFF)" kerana 
perkenalan aku dengan mereka bukan setakat di alam maya tapi tulus dari hati untuk mengenali dengan lebih dekat. 
Sila tag kepada 3 orang blogger lain and make sure they'Olls tahu yg diorang ditag..

Cik Bambam yang Hot dan Comel macam otromen
Ziema bakal Doktor Love 
Tia dari The Land Below Wind
Sis Aieda yang baik hati dan rajin mereview


and untuk mereka yang berminat juga boleh lah klik sini
tarikh tutup 25 Mei 2011




Photobucket

13 comments:

Ini Kisah Tia said...

piwet ! ada tag untuk aku . hehee . thanks nong ;)

ღ Sis Aieda ღ said...

ahaha...

akak yang comeyl tag aieda,,

nanti aieda juin yep..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

wah.. nma zaty pun ada.. ney y syg dian..^.^

b a m b a m ' s said...

ras macam tacing lar kejap baca entry kau kali nie dian..heheheheh

~akoo~ said...

salam kenal..
thanks join n support contest nih..
gud luck..
nk terjah blog kenkwn awk plk..

MissNadh said...

alamak,ade name ai la..sayang dian lebih..hihi

marila kite erat mengerat hubungan sesame blogger..ye tak?eceh..he

MiSzy DiaN said...

@Ini Kisah Tia buat arr.. jgn ko nda buat sana heheheee

MiSzy DiaN said...

@ღ Sis Aieda ღ orite :)

MiSzy DiaN said...

@~akoo~ hye there. tq for singgh :)

MiSzy DiaN said...

@b a m b a m ' s aik? mengapa kaa? heheeee

MiSzy DiaN said...

@MissNadh auwww~ semua sayang lebih nie hehehe.. :)

MiSzy DiaN said...

@☀ Izzaty Hedry☀ hehe syg lebih kaa? bhaa review blog dian arr hehehee..

kira kekuri said...

wow best nihh~uhuuuu yg Mayang Sari tue Miszy Dian atas bukit,dekat tamu~cantik sana :D

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014