Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Wednesday, 11 May 2011

Rindu seorang blogger menjawab pertanyaan





ada seorang nie blogger nie yang rindu kat aku~ (n_n)Y
Ooh my~ thanks Tia sebab tag aku untuk jawab persoalan nie semua.
satu ari aku nda update blog kan? 
ya~ last entry aku pasal blogger sabah, satu kejadian buruk telah menimpa aku :(
aku nda maw cerita pasal tue kat blog~ yang penting sampai sekarang aku masih trauma sebab kejadian tue..
sekarang nak jawab semua soalan nie plak..

5 tarikh penting
hari lahir seluruh ahli keluarga adalah paling penting
tarikh puasa dan raya paling di ingati
cuti semester juga penting
hari lahir si dia sudah semestinya
dan yang terakhir sudah tentu birthday aku 

5 perkara di buat semalam
bangun lewat pagi buat pertama kali
pergi ofis untuk selesaikan urusan penting
melayan movie Step Up3 dengan family

online twitter with Ziema
bila dah ngantuk, tidur

5 perkara yang buat korang gembira
nothing special on dis week coz minggu nie paling teruk rasanya~
tapi rasa sedih tue still terubat dengan komen yang telah di bagi di blog.
thank you sangat kat korang yang sudi yang drop comment kat blog ini
dan special thanks to Ziema coz chatting semalam dapat juga legakan rasa hati yang tengah gundah gulana sekarang.
dan juga Tia sebab rindukan aku :)

5 sebab jawab soalan
dengan rasa rindu, Tia tag aku untuk jawab soalan ini
maaf, cuma ada 1 sebab utama sahaja untuk menjawab soalan ini :)

5 orang blogger yang di tag

peminat setia otromen yang comel dan hot!

luckiest sister on twitter

orang yang baik hati selalu sudi tunjuk ajar

rakan blogger yang paling peramah

adik ku yang makin maju dalam dunia blog




Photobucket

22 comments:

Elie Lily said...

dah lama betul elie tak buat tag2 macam ni..hahhaha

alongxp said...

huhu...baik ati?kembang lobang idong...

Ini Kisah Tia said...

nduuui . thanks nong . ahaaa . terubat rindu gitu . yeahh ;)

ღ Sis Aieda ღ said...

ehehe..
ade jugax name aieda :)

tengs kak...

b a m b a m ' s said...

wahhh.. i HOT babe!!!hahahahahha.. :P

tq dian..nnt CB jwb k.. patah tumbuh hilang beganti..brg hilang kena curi pon boleh diganti..tp kena ada duit lar kan..huhuuh

Cik Ezy said...

tarikh raye ngn pose laju je kene ingt..
hik3

MissNadh said...

ehhh..kite ade la?hihi..mekaseh cik dian tayunk..dont sedih-sedih la ek..dah berduka ni lepas ni mesti ade mende hepy plak berlaku..^_^

.m y z. said...

wehuuuu syok main twitter dgn sis! hehhe :D

el-janna said...

heheh ape lahh

nazirulhazwan~ said...

rakan blogger yang paling peramah <---bukan aku ka?:P

Nasriq said...

hoho... ada lagi satu tarikh yang lupa tu... tarikh nak kahwin... hoho...

MiSzy DiaN said...

@Elie Lily kaka comel.. kalu daa lama nda buat, kena laa buat hehehee

MiSzy DiaN said...

@alongxp erk? hehehee

MiSzy DiaN said...

@b a m b a m ' s hahah CB.. ko laa bha jua plg hot hehe..

ya, brg ilang bley d gnti tp nyawa? hurm~ ada duit? heheee

MiSzy DiaN said...

@◕‿◕ Sis Aieda ◕‿◕ ur welcome :)

MiSzy DiaN said...

@Ini Kisah Tia aisehhhh hehehe mesti laaa.. :)

MiSzy DiaN said...

@Cik Ezy raya tu pnting gak sbb nak duit raya kan heheee

MiSzy DiaN said...

@MissNadh hehhe insya allah pasni nda sedih2 lg :) msti laa ada :)

MiSzy DiaN said...

@Nasriq hahaha itu nda tw lg bilaaa hehee

MiSzy DiaN said...

@nazirul hahahah ko pn kategori peramah gak laa..

MiSzy DiaN said...

@el-janna saja jak pn :)

MiSzy DiaN said...

@.m y z. hehe kalu bley ari2 main twitter kan heheee

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014