Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Saturday, 16 June 2012

Ibarat kecik jak dunia ini rupanya


Happy saturday people! 
 jyeahhh! ucap selamat sebab hari ni aku berjaya bangun awal tapi tido balik nampak muka happy semacam tue? did u see that? see? HoHoo i'm back! rasanya mana mana member blogger lama aku mesti taw trademark aku dulu ialah asal weekend jak, update entry dengan muka baru bangun tidur belum basuh muka ketara sangat kaki blogging Hehee. orang cakap kalau nak tengok muka pure seseorang tanpa make-up ialah lepas bangun dari tidur pada waktu pagi HeHee.. look alike young. syukur alhamdulillah. 

percayalah bahawa ini adalah entry tadi pagi yang tidak sempat di publish sebab ketiadaan WiFi jiran hehe.. 

back to the story, secara am nya aku telah berjumpa dengan beberapa orang blogger yang mungkin secara kebetulan atau mungkin sudah di takdirkan untuk berjumpa. antaranya ialah classmate aku sendiri, schoolmate, dan juga yang memang sudah di rancang untuk berjumpa iaitu Cikgu Fiq dan Kak Iera. tapi ada satu lagi, yang paling tidak di sangka sangka iaitu housemate aku juga ialah blogger dan follower blog lama aku dulu. 

Oh Kira! kenapa baru sekarang aku menyedari perkara ini? kenapa? last semester, aku dan Kira ialah housemate.. kami pun jarang jarang tegur sebab aku bukan selalu ada di rumah tue dan kekadang aku pun naik segan nak tegur sebenarnya hahaha cuma ada lah beberapa kali kami berborak sampai nda sedar diri pasal cerita hantu di UiTM KK kunun haha. 

so, macam mana aku boleh taw dia nie blogger dan follower lama aku? daripada blogger lain juga, Achie hehe. actually aku terbaca satu post lama dia, pasal apa ntah.. then dia ada mention nama Kira. bila aku preview profile tu.. weyyhh! housemate ni. whaatdaaaa?? haha kecik boss dunia blogging nie.. patut pun nama Kira Kekuri ni semacam familiar jak dan patut pun dulu Kira cakap dia macam pernah tengok aku hehe rupanya dia pernah ikut satu segmen yang aku buat dan dari segmen tu juga lah aku kenal dengan Achie kat blog. kann?

header lama yang trademark aku juga. 

excited aku terus bila dapat taw ex-housemate adalah blogger. haha kenapalah baru sekarang ni aku dapat taw.. kenapa bukan dari last semester? kalau nda, kompom lah dunia kami sama sebab blogger kan.. well Kira, nanti kita jumpa yaaa.. kalau turun KK tu, roger roger jak haha.. 

Siti Syakirah

Kira comel. hehe pinjam gambar dari fb jap hehe

4 comments:

Oshin said...

tidur pakai tudung ka hahaha

Ka'Yan said...

@Oshin haha tidak laa bhaa juga hehe

Kira Kekuri said...

patutlah Dian, asal pagi2 aku nampak selalu muka ko baru bangun ngadap lappy suda, rajin plak update entry lpas bangun. nanti maw la ikut spaya look alike young jg. aww. (maka aku malas sangat update entry) ;p

paling la bah kalau cita hantu aku minat betul. dgn si nisa lagi.. hahaha :D melati~melati~
tapi ko selalu tegur aku kan. "hai Kira!" kalau aku pi bawah. haha ^..^
itu la bahh, ndak sangka jg kan.
dunia maya mmg kecik,mcm2 boleh terjadi :D
okay, insyaAllah if ada kelapangan aku roger2 1 2 3. ^^

Ka'Yan said...

@Kira Kekuri hahaha malu aku terus kira.. so funny okayyy bila teringat suma tu hahaha.. ehh yg pepagi tu ak bkn slalu update entry hahaaa masa d gudon tu aku blom open blog lagi tp slalu open skype hahaha..


haha kalu maw look alike young, bangun pagi terus senyum.. jan marah2..

melati ~ melati.. haha cerita hantu pn tym2 maghrib kan.. rindu bhaa.. hahahaa kenapa laaa baru taw ni.. aishhhhh!!

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014