Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Thursday, 7 June 2012

My cuzz, officially 21


Sannah helwah Nadzirah Jieya
may Allah showers you with all His blessing


today, 7hb Jun 2012..
genap 21 tahun umur si dia..
si dia ialah cousin kesayangan saya..
si dia yang sekarang berada jauh di mata tapi dekat di hati..
si dia yang sedang menuntut di Cairo, Egypt
si dia yang jarang sekali balik ke Malaysia
si dia yang selalu menjadi kaki dan tangan saya apabila berjumpa..
si dia yang selalu menjadi kembar saya..
saya yang tidak sabar menunggu kepulangan si dia pada bulan hadapan..



tapi mungkin raya nie kita tak dapat kot bersama sama hahaha
kemungkinan besar saya akan berada di pahang..
dan kemungkinan besar juga saya tidak akan dapat bersama-sama semua cousin kesayangan saya pada raya tahun ini HuHuu so sad.. 
~off side tetiba ~

selamat hari jadi sayang..
semoga kekal sihat..
di murahkan rezeki..
di permudahkan segala urusan, insyaAllah
berjaya di dunia dan akhirat..
amin ya rabb..

No comments:

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014