Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Monday, 4 June 2012

Seorang teman bukan sahabat


Sesungguhnya hadirku dalam hidupmu adalah sebagai SEORANG TEMAN bukan SAHABAT. Aku selalu ingin membahagiakan Temanku walau dengan cara apa sekalipun. Apabila Temanku itu telah bahagia, aku akan berundur perlahan-lahan untuk membahagiakan temanku yang lain pula.


Ambillah masa utnuk memahami hati dan perasaan kawan kerana dia juga seorang manusia, dia juga ada rasa takut, ada rasa bimbang, sedih dan kecewa, dia juga ada kelemahan dan dia juga perlukan kawan sebagai kekuatan. Kita selalu melihat dia ketawa, tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka.


kita belajar melupakan seseorang yang melupakan kita.. kita belajar memaafkan semua yang menyakiti kita.. kita belajar untuk jadi yang terbaik untuk orang yang kita sayangi.. tapi sesuatu yang tak bisa kita pelajari iaitu, 
harus belajar tersenyum disaat orang yang kita sayangi menyayangi orang lain.
Andai kata suatu hari nanti awak sedar yang saya betul-betul sayang awak, saya nak awak sebut nama saya dalam doa awak supaya saya dapat rasai yang awak masih ingatkan saya. Andai kata suatu waktu nanti awak sedih dan masa tu takda sesiapa dengan awak, awak tahu kan macam mana nak cari saya? andai kata suatu waktu nanti awak terluka, awak ingat lagi kan cara nak cari ubat macam dulu? Ubat tu sentiasa ada untuk awak walaupun tak kan pernah kembali seperti dulu.. Ubat tue sentiasa ada.. Andai kata suatu detik itu.. saya dah tak ada kat dunia ini, awak jangan pernah rasa bersalah.. sebab saya dah maafkan awak.. awak pun kena tahu, itu ujian dari Allah S.W.T untuk saya.. saya nak awak berdua gembira. 



Kadang-Kadang Allah Sembunyikan Matahari , DIA Datangkan Petir Dan Kilat ,Kita Menangis Dan Tertanya-Tanya Ke Mana Hilangnya Matahari , Rupa-Rupanya Allah Memberi Kita Pelangi ♥

Sama Jugak Kerinduan ,...Kadang-Kadang Allah Jarakkan Hubungan Kita ,Kemudian Dia Datang Kan Pulaa Dengan Dugaan , Puas Kita Menangis Mencari Mana Insan Kesayangan Kita , Rupa-Rupanya Allah Memberi Kan Kita Kerinduan Yang Berpanjangan ♥



p/s : missing both of you :(

No comments:

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014