Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Saturday, 16 June 2012

Untunglah kena wish oleh Erra Fazira


Selamat Hari Jadi buat kakak angkat kesayangan ku ~ Kak Iera

birthday kak iera sama dengan birthday adik bongsu aku.. haha tapi boleh2 aku lupa wish birthday adik sendiri, padahal birthday Kak Iera pula yang aku ingat hahaha 


untunglah birthday dia kena wish oleh Erra Fazira tue hehe ok lah sebab artis macam tu tak sombong and friendly hehe.. kalau birthday aku nanti, aku harap laa Fizo Omar dan Amran Ismail akan wish hahaha btw, kak iera kesayangan saya.. semoga kakak sentiasa di murahkan rezeki, sentiasa sihat, sentiasa gembira dan cepat2 kawen yerr kak.. yang penting, semoga ukhuwah di antara kita akan sentiasa berkekalan walaupun berjauhan dan pernah berjumpa sekali jak.. Last but not least, may Allah showers you with His blessed kaka..
oh lupa pula.. macam mana kami boleh jadi rapat and dah jadi macam family sendiri? baca sini yerr..

bila nak datang Sabah lagi nie kak? hehe 

Mama, Dady kirim doa buat kaka..selamat hari jadi dari kami sekeluarga.. salam kejauhan dari Sabah. 

6 comments:

Oshin said...

huhallamak....tacing neh ~~
rindu sama kamu satu family...
sekarang tengah riki tiket murah jak ke sabah hahahaha kalau ada nnti kaka inform arr....thank u so much again :)

Ka'Yan said...

@Oshin ur most welcome kak.. wahhh booked tiket.. jom pegi pulau nati.. snorkeling kita kak.. hehehe..

Cikgu Fikri said...

hahahahahaa..
sory lah dian...
lama x tnyer khabar ko...
huhhuhuhu...

Ka'Yan said...

@Cikgu Fikri kejam sungguh ko fiq.. ko telah melupakan aku.. huwaaaaa... ole2 dr indon utk aku mana? hahaha..
apsal ko tk pndai nk reply msg aku daa nie? sedey laaa :(

Cikgu Fikri said...

hahahhahah,.
jgn sedih dian...
tak mo sedih2....
:)

Little Sunshine ( Ka'Yan) said...

@Cikgu Fikri ko daa reply komen aku so tk laaa ak sedih2 daaa. hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014