Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Friday, 6 July 2012

2nd Day kerja part time #3

abaikan yang bersepah di belakang

Morning!
hari nie 2nd day kerja part time. Hahaa patutnya ini entry untuk kelmarin tapi nda dapat pula maw publish..  MyMy part time untuk kali ke-3.. petang jumaat dapat call dari unknown number and bila unknown number called nie aku jadi ragu ragu untuk jawab pula, so called kali ke-2 baru lah aku jawab haha. sangat sangat paranoid.

bila dorang offer kerja kosong, aku terus setuju memandangkan kelas next semester cuma ada 2 kali dalam seminggu jak, so aku pun tak nak buang masa yang berlebihan hehe cuma yang jadi problem nak bagi taw hal ni kat ayah. aku bagitaw pun bila ayah nak masuk tidur. haha 

jadual kerja aku masih bertarabur sebab aku masih dalam proses training.. then agak terbatas untuk aku berblogging tapi jangan risau.. aku tetap juga blogwalking macam biasa bila pulang dari kerja, cuma bergantung kepada keadaan WiFi jak lahh haha sebab aku menumpang line WiFi jiran.. 

ok! muka trainee baru tanpa uniform asal. Fuhhhh harap harap laaa kali ni dorang tukar uniform baru,. 

:: pulang dari kerja baru aku update, pasal kerja part time.
:: hari ni training kat bar.. semalam buat buzzing. 

10 comments:

azizah :) said...

ok la tu..buat tambah duit belanja sikit kan..

sha said...

kerja leklok tau (:
saya pun masa kerja dapat hupdate time weekend je >_<

cik faez said...

Pizza kat mana ? nt bole sy pg lawat MyMy . hehehe :P

Aliff Haikal said...

Kerja Pizza ? wowww kena kuatkan semangat ye kakak ! hehee

Kira Kekuri said...

bestlah dapat kerja, d pizza hut lagi tuh, aku kerja dreber jakk.. hehe
anyway, Good Luck tuk kerja ko Dian, sejak kerja ni, lama x nampak ko on9. hihii

buzzing tuh apa?

MyMy said...

@azizah :) ah'ahh. blh tmbh duit poket sndiri lps ni.. lgpn, utk cari pengalaman juga.

MyMy said...

@sha thanks awak.. saya update kalu free dan line jak hehehe

MyMy said...

@cik faez faez! my keja dekat pizza taipan inanam laa hehe

MyMy said...

@Aliff Haikal thanks adik.. yerr. keja dkat fastfood line nie kena tahan mental and fizikal.. hehe

MyMy said...

@Kira Kekuri adoi.. sorry hahaha takda line boss.. aku abis keja awal tp tkda line utk online lerr.. huhu..


buzzing tu kemas table. hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014