Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Monday, 2 July 2012

Akhirnya, ada HEADER sendiri.

Akhirnya, aku ada header sendiri juga. hohoo.. sebelum nie pakai header freebies daripada Una dan juga LyssaSecret sebab aku takda software untuk buat header. yang ada cuma Photoscape jak, itu pun kalau nak buat header boleh, cuma tak boleh nak jadikan transparent jak laa.. 

anyway, a lot of thanks untuk tukang buat header baru saya iaitu Cik Kira comel merangkap kepada ex-Housemate saya yang juga seorang blogger. Kira sayang.. terima kasih sangat sangat. nanti kita jumpa semester depan, aku belanja sungkai di IP yaa.. hehe
Kira Kekuri
so, akhirnya complete sudah blog aku sebab tak lah jiwa aku segan sangat bila pakai header sendiri dah. hehe nampak cicak hijau comel tu? tak nampak, pendek umur. hehe maybe kenalan blogger lama yang kenal aku pasti teringat dengan header lama aku sebab itu lah icon dan simbol blog lama aku. rindu kat pascal taww..

overall, blog ini menggunakan templates Denim Washed dan menggunakan khidmat tutorial daripada mereka iaitu Faqihah, Aien, Wawa, LyssaSecret dan juga Blogskin. themes blog aku tak lain tak bukan, kaler PURPLE. dulu kaler HIJAU sebab header ada si Pascal haha. simple but just so nice. 

 aku ingat nak buat segmen untuk bloglist laa sebab bloglist Summer Senior dan Winter Junior aku tue macam kurang aktif pula. haha aku perlukan bloglist yang sentiasa update walaupun aku nie cuma update sekali or dua kali dalam sehari haha tapi aku kaki blogwalking di tengah tengah pagi subuh ok. 


p/s : esok kot baru start nak buat segmen bloglist.

8 comments:

Kira Kekuri said...

sama-sama dian :DD lpas nih xmau segan-segan dah. hehe

alhamdulillah, aku nampak pascal tuh. *masih panjang umur lah kali* ;p
aku pun ingt dulu yg pascal tuh, hijau + purple kan blog ko tuh? :DD

simbol blog aku pulak apa yah *berfikir*? aku rasa kucing hitam intai2 tuh. sebab benda tuh yang dah lama dngan aku dekat belog tuh. :))

aduhh, terasa bab kurang aktif tuh. hehe ..segmen? buat jgn tak buatt~ :3

MyMy said...

@Kira Kekuri kiraa syg.. trimas yaa.. hehe lepas ni tak yah lagi segan segan hahaha selamat..

hihi nasib laa ko nmpak kn.. hehe rindu aku sama pascal aku tu hahaha

aku asa, kucing itam tu kot simbol blog ko hehehehe..

terasa kaa? ahahaha nda bhaa.. summer senior tu sumanya member blogger lama yg aku rapat.. dorg pn daa jarg2 on9 kn hehe so tkpa.. blog dorg tetap d ati ku.. tmasuk ko hehehe

mmg maw buat segmen pn ni hehee

azizah :) said...

dian akak suka blog dian yg lama tau! tapi yg ok jugak bah..hehe

Cikgu Fikri said...

dian!!!!!!!!
ha, knp ko pikir gmbr baby tu double meaning?
hurm......... :)

MyMy said...

@azizah :) hehe kenapa kaka suka blog lama tu? macam blog budak2 pula blog lama tu taw hehhe

MyMy said...

@Cikgu Fikri hahah sebab kn, dia senyum2 mcm ada makna. ada sudah adik yang boleh di bawa main or boleh di 'buli' wahahahhaa

mia izzati said...

sweetnyee blog ni

MyMy said...

@mia izzati thank u awak :) hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014