Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Sunday, 8 July 2012

Jom study pasal Pizza Hut!


hari nie 3rd day kerja part time and tamat sudah lah sesi training selama 3 hari untuk 4 jam sahaja. last day training, agak bikin takut dan menyeramkan. dalam hati tadi, pulang ni sure kena study pasal Pizza Hut kalau tak, asyik buat mistake jak time take order or send order and so all laa :(

Jom study pasal Pizza Hut.
tapi tunggu next entry yerr.. hehe
malam nanti baru aku up entry 
^^,
aku nak bersiap untuk pergi wedding classmate aku.
makin ramai pula classmate sekolah yang dah kawin nie. jangan tanya bila turn aku sebab aku tunggu kena pinang jak. haha nak bercinta lelama, aku tak larat. penat! 

oh.. lagi satu..
terima kasih buat mereka mereka yang sudi join 
aku ingat sambutan agak kurang tapi alhamdulillah. 
rasanya lebih juga dari 20 orang. 
terima kasih. komen semua aku tak publish lagi 
sebab kekangan masa..
mohon maaf. nanti malam aku balas semua jasa baik korang korang yerr..

TERIMA KASIH
DAUN KELADI
KALAU SUDI
DATANG LAGI..

10 comments:

Gee said...

Keja pizza hut? Branch mana tu? manatau jumpa.. hehe

azizah :) said...

boleh la akak tanya pe2 pasal pizza ni..nyum2..


eh akak tag dia join segmen tau!

Arol Mubin said...

Kerja rajin-rajin yeah, kak! Dapat gaji, boleh belanja Arol! Hehe. Bercinta selepas kahwin lebih manis. :D

Kira Kekuri said...

pizzahut, terus rindu mahu makan dengan classmate..ouhh tidak~ okay2 akan tunggu d next entry ;D

Aliff Haikal said...

HAHA teruja nak belajar pasal pizza ni . kaka cepat update !:)

MyMy said...

@Gee Gee, my keja dekat branch Taipan inanam hehe.. jumpa? bgitaw awal erk.. mana taw boleh elak hahaha

MyMy said...

@azizah :) hehe boleh jer kak kalu nak tanya apa2.. hehe insyaAllah dian jawab..

thanks sebab tag.. InsyaAllah dian buat hehe lgpin mcm best jak segmen tu taw.

MyMy said...

@Arol Mubin heh! mesti laa kerja rajin2 hehe nak kumpul duit utk kawin hahahaha.. blh jak belanja tp tggu kak trun sana yaa.. hehe



yuppss.. bercinta slps kahwin lbih baik dan manis. InsyaAllah :)

MyMy said...

@Kira Kekuri hehe aku jarang turun PH dengan classmate.. slalunya McD or KFC jak hahaha

MyMy said...

@Aliff Haikal hoh! da update laaa dik hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014