Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 24 July 2012

KK - KL - Nilai - JB - Pahang | RAYA 2012

Assalamualaikum.. Selamat berpuasa buat semua muslim dan muslimin sekalian..

maaf sebab terlalu lama mengabaikan blog baru ini. bukan mengabaikan, tetapi di sebabkan kekangan masa dan ketiadaan WiFi menyukarkan aku untuk online. bukan setakat blogging, tapi nak berTweet pun dah tak mampu. ini hanya update ringkas.

maaf sangat sangat sebab aku tak dapat nak berblogging buat sementara waktu. seriously, kerja time puasa ni lagi mencabar sebab schedule aku semua full. kebanyakan nya aku berbuka puasa di tempat kerja dan berkerja sehingga lewat jam 12 malam, nak lagi sekarang ni aku kena buat closing dekat kitchen yang kekadang memakan masa 2 jam lebih sebab buat closing seorang diri. penat! badan pun lenguh semacam jak.

Based on last entry pasal My best friend's wedding to be | pengapit ini, akhirnya aku dapat juga booked tiket untuk pergi ke Pahang. Alhamdulillah. ada juga hamba Allah yang sudi sponsor tiket untuk beraya ke sana walaupun harga tiket tengah hot semacam.

Happy! taw tak. hehe.. kali nie sambut raya pertama dengan best friend sebelum dia bergelar isteri pada hari raya kedua. Excited sangat sangat. dan juga dapat merasa berpuasa di negeri orang. ohhjyeahhh! insyaAllah kalau sempat, dapat juga beraya di JB sebelum balik kk nati, bergantung dengan keadaan.

13hb - 22hb Ogos 2012
KK - KL - Nilai - JB - Pahang

13hb.. KK - KL - Nilai
14hb.. Nilai - JB
17hb.. JB - Pahang
22hb.. Pahang - KL - KK

wahai blogger kesayangan saya, di mana kah anda berada.. teringin nak berjumpa dengan korang. anyone?

selamat berpuasa semua. semoga amal ibadat kita pada bulan puasa ini akan di berikan pahala dan rezeki yang berlipat ganda.

3 comments:

azizah :) said...

peh...ada orang sponsor tiket! terbaik la...best la mymy dpt pegi semenanjung.. jalan2 tgk yg menarik kat sini tau..hee

sekali sekali berpuasa n beraya tanpa family..hhee selamat berpuasa yayunk! rindu kat mymy..huhuhu

Eca Dwinky Asha said...

wahhh.bestnya ada org sponsor tiket.

amengs88 said...

ba.. dtg la cni. jumpa otai otai d putrajaya... hahaha

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014