Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 10 July 2012

Saya PART TIME - Student, blogger, kerja

update ringkas. 

hari nie start daftar untuk pelajar semester Super Senior. apa itu semester Super Senior? rujuk sini. rushing wooooo.. maw nangis kejap pun ada gak. baru tadi Pie'e SMS, da ready kaa? padahal aku baru jak nak blogwalking dengan keadaan line yang lembap semacam. dah la menumpang WiFi jiran. mohon maaf kerana aku  masih tak dapat nak blogwalking, cuma sempat singgah ke beberapa buah blog jak tadi. itu pun aku dah bangun awal jam6 sebab semalam takda line lansung. nampak tak semangat nya aku dengan blogging nie?

lepas daftar semester ni, kena urus KWSP and Socso pula. then pi buka satu lagi akaun bank iaitu Maybank then buat akaun ASNB. banyak kerjaaa.. pulang nati belum tentu dapat online sebab aku bergantung dengan WiFi jiran. broadband pula da tamat tempoh kalau tak, sah sah habis kerja aku terus online memanjang.nasib lah hari 1st day kena bagi Off Day so boleh urus segala hal and setel sampai tiada yang tertinggal.

 bila teringat dengan status diri sekarang nie, aku cuma part time Student, blogger dan kerja. perghhh! 3 tittle. terasa huru hara kejap hidup sebab masih mencari ruang untuk bernafas dengan tenang. jadual masih kerja masih berhambur even kerja cuma 4 jam tapi penat. Fastfood line kan. kerja kena cepat, servis kena terbaik.

mohon maaf dari diriku yang masih tidak terurus. ada sesiapa yang sudi nak sponsor line supaya aku senang nak online nati? hahaha terima kasih kerana sudi baca. ok. nak bersiap dulu. baju tak iron, mandi pun belum. aku mendahulukan blog aku baru study. HaHaa tapi aku lebih mengutamakan solatkan semata mata kerana Dia. 

semoga dikurniakan rezeki pada hari ini. amin.


kbai.

-MyMy-

13 comments:

cikeyrah said...

Waa. menumpang wifi jiran, mcm same jek kite hee

cikeyrah said...

Waa. menumpang wifi jiran, mcm same jek kite hee

Cik Rongoks said...

my, terkejar-kejar tu, jgn lupa pulak jaga diri baik-baik. jaga kesihatan . nnt kang tak pasal2 pulak demam. huhuhu

Kira Kekuri said...

blogging d dahulukan, mandi d kemudiankan. haha ;p busy oh si Mymy..good luck dalam study weyy dn semoga d kurniakan rezeki~:D ko kerja selalu jam brapa?

Kate's Wardrobe said...

semoga berjaya dlm kerjaya dan pelajaran :)

MyMy said...

@cikeyrah hanya mampu menumpang wifi orang jak ni skrg taw hehehe :)

MyMy said...

@Cik Rongoks thank u sebb sudi mengingatkan diri ni yaa cik ika.. :) insyaAllah akan jaga diri jua :)

MyMy said...

@Kira Kekuri agak busy laa juga tp daa ok sb da ada jadual daaaa hehehe.. thanks kira.. :) aku kerja skrg kul 11 smpi 2 jak.. 4 jam :)

MyMy said...

@Kate's Wardrobe terima kasih kak :)

Ezad Skytech said...

3 in 1 tu..mmg kena pandai bahagi masa..kalau tak..kelam kabut jadinya kan..heee~

Aliff Haikal said...

Tudiaaaaa pelajar , blogger dan pekerja . Gila ah akak ! hehehe goodluck . kuatkan semangat ye hehee

MyMy said...

@Ezad Skytech terima kasih.. insyaAllah, sekarang ni tgh mengatur masa sbb da ada jadual hehe..

MyMy said...

@Aliff Haikal hahaha kan best kalu ada button like.. boleh laa kak like 10000x kat cni hehe..

thanks dik hehe

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014