Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Tuesday, 18 June 2013

terusik

hati aku belum cukup kuat.
belum boleh menerima mana mana kehadiran orang lain.
mengapakah?
adakah aku telah jatuh cinta dengan kau?
atau itu sekadar layanan mesra yang biasa
kau berikan kepada mana mana
rakan perempuan kau yang lain.


hati perempuan mudah terusik.
sangat.


Kau!
kau mengusik ketenangan jiwa ku
dalam diam
aku menyayangi kau
tetapi bagi kau
perasaan itu hanya sekadar kawan


sampai masa nanti
aku akan berdiam diri dan
mula menjauh dari kau
hadirnya aku selalu di sisi mu
hanya untuk sementara


tuhan,
tolong jagakan perasaan ini untuk ku
aku menyayangi nya kerana-Mu Ya Allah.

No comments:

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014