Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
She Little Sunshine

Saturday, 6 July 2013

#12 emosi - gaya street


emosi sungguh
dekat entry #11 tadi
hahahaa
demmmit!


sepatutnya aku packing barang.
esok nak balik Sandakan.
seminggu.
tapi.
dua hati pula.
sebab dia masih ada kat sini.
jumpa pun tak lagi.


haha.
teruk betul.


padahal baru siang tadi
plan nak ajak dia pergi
Gaya Street,
sekali video call,
cakap nak pergi
Gaya Street.
eh?


awak boleh baca hati saya?


perasan!
haha


please lalingggg,
esok pagi kita pergi
Gaya Street.
dah nak dekat puasa.
mana boleh hangout lagi.
nanti puasa pun,
awak sibuk tahap dewa.


peduli apa orang nak cakap.
itu antara awak dan saya.
peduli apa orang nak pertikaikan.
sebab mereka tak kenal
awak dan saya.


selagi awak masih
berada di Sabah,
selagi itu lah
saya akan kekal
menjadi bayang bayang awak.


bila saya tanya awak dulu,
adakah lepas ni kita akan
masih rapat seperti sekarang?
awak kata,
masih awal untuk memikirkan semua itu.
'just enjoy the time we have'
ok.


so,
abaikan apa orang cakap pasal
awak dan saya.


serius,
kalau ini tahun terakhir kita bersama,
saya terima.
kalau lepas ni 'mata air' awak
tak nak kita berkawan rapat,
saya terima.
tapi dalam tempoh dua bulan...
please..
stay there for me..


awak nak cakap
semua benda ni merapu,
remeh temeh,
amenda lah,
poyo jak,
lantak lah.
satu hari nanti,
awak akan terasa juga.
bila saya tiada.
saya nak awak ingat
bayang bayang awak
yang dah berlalu pergi
tak kan muncul kembali.


1 comment:

Cikgu Fikri said...

sabar dian!!sabar!!!
wah, lama xdtg blog ko..
eh, ko dah jarang online fb ae?

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 03 February 2014